Sci-Tech

iTunes

Pad prodaje na iTunes Storeu

Pad prodaje na iTunes Storeu

Appleov servis koji je donio revoluciju na području prodaje glazbe digitalnim putem bilježi konstantan pad prihoda

Prema pisanju Wall Street Journala, promet koji se ostvaruje na iTunes Storeu u ubrzanom je padu. Od početka godine zabilježen je 14-posotni pad prometa na globalnom nivou.

Servis je zabilježio svega 2,1-postotni pad prometa tokom 2013. godine što je znak da iTunes kao servis za kupovinu glazbe sve brže gubi na popularnosti. Umjesto zastarjelog modela kupovanja glazbe po pjesmama i albumima, u posljednje vrijeme sve je popularniji pretplatnički model koji nudi neograničen pristup cijeloj kolekciji pjesama. Istaknuti predstavnici na ovom području su Deezer, Spotify, Rdio i Xbox Music.

Da je i Apple svjestan ovoga pokazao je nedavnim potezom akvizicije tvrtke Beats koja između ostalog u ponudi ima pretplatnički glazbeni servis. Izvori navode da Apple ima u planu udahnuti nov život iTunesu upravo kroz prerađeni servis Beats Music čije bi funkcionalnosti trebale biti integrirane u iTunes.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.