iTunes
Pad prodaje na iTunes Storeu
Appleov servis koji je donio revoluciju na području prodaje glazbe digitalnim putem bilježi konstantan pad prihoda
Servis je zabilježio svega 2,1-postotni pad prometa tokom 2013. godine što je znak da iTunes kao servis za kupovinu glazbe sve brže gubi na popularnosti. Umjesto zastarjelog modela kupovanja glazbe po pjesmama i albumima, u posljednje vrijeme sve je popularniji pretplatnički model koji nudi neograničen pristup cijeloj kolekciji pjesama. Istaknuti predstavnici na ovom području su Deezer, Spotify, Rdio i Xbox Music.
Da je i Apple svjestan ovoga pokazao je nedavnim potezom akvizicije tvrtke Beats koja između ostalog u ponudi ima pretplatnički glazbeni servis. Izvori navode da Apple ima u planu udahnuti nov život iTunesu upravo kroz prerađeni servis Beats Music čije bi funkcionalnosti trebale biti integrirane u iTunes.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Seljačka tržnica Zadarske županije slavi 11. rođendan i tim povodom najavila je program u subotu, 14. prosinca!
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Nezavisna kandidatkinja za predsjednicu Hrvatske Marija Selak Raspudić podržala je u srijedu obrazovne radnike koji traže veće plaće, ustvrdivši da njihov položaj mora biti u centru politika, a na listu prioriteta uvrstila je i razvoj vojne znanosti i vojnog obrazovanja.
-
Domaći turisti su s 206,1 tisućom dolazaka u studenom ostvarili porast od čak 30 posto, a slično ili 30,3 posto više ostvarili su i noćenja odnosno 413,7 tisuća.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.