Sci-Tech

Zadar DigIT

Zadar postaje važna kongresna, turistička i digitalna destinacija

Zadar postaje važna kongresna, turistička i digitalna destinacija

Po drugi put, ovim događanjem Grad Zadar  se u sklopu Dana Grada, potvrđuje kao važna kongresna, turistička i digitalna destinacija koja uspješno konkurira sličnim inicijativama u Hrvatskoj i šire.

Zadar  DigIT kao ekskluzivni partneri podupiru Ilirija d.d., HGK  te  Visoko učilište Algebra, koja nudi i vrhunske obrazovne programe za digitalni marketing i multimediju.

Što se tiče ovogodišnjeg programa, tu su zanimljivi i relevantni inozemni predavači iz TripAdvisora, Visit Norway, Spotted by Locals te Augmented Reality Laba.

Gianluca Laterza dolazi nam iz TripAdvisora, a njegovo će predavanje prvenstveno biti usmjereno hotelskoj i ugostiteljskoj publici kojima će približiti važnost i mogućnosti održavanja pozitivne online reputacije putem TripAvisorovih alata, a sve skupa će naposljetku pozitivno utjecati na ugostiteljev ROI.

Hans Petter Aalmo dolazi iz Visit Norwaya, odnosno portal norveške  tvrtke  Innovation Norway, koja između ostalog ima zadatak promovirati Norvešku kao destinaciju. Kroz predavanje o uspješnim i neuspješnim strategijama i taktikama, približit će mogućnosti koje online pruža za promociju,posebno turističkim zajednicama koje se bave promocijom određene destinacije.

Zornitza Yovcheva dolazi nam iz Augmented reality Laba, a primarno se bavi razvojem proširene stvarnosti na mobilnim uređajima, a osim predavanja na temu proširene stvarnosti - održat će i radionicu o razvoju mobilne prisutnosti za posjetitelje konferencije.

Jako zanimljiv proizvod dolazi nam iz Amsterdama: Spotted by Locals koji će također prestaviti svoj proizvod te približiti važnost i mogućnosti koje blog kao kanal komunikacije pruža travel sektoru.

Od domaćih predavača svakako vrijedi izdvojiti Tomislava Krištofa  iz Algebre koji će na temelju istraživanja predstaviti znanja nužna za uspješnu digitalnu karijeru, Andriju Frinčića  koji će predstaviti DaShef, hrvatski proizvod - digitalni menu za kafiće i restorane, zatim svjetski poznatu mobilnu aplikaciju za putovanja Hitlist koju će predstaviti suosnivač Luka Kladarić, Studio Fiktiv s proizvodima koje su razvili za Garden Festival, Bluesun hoteli koji će pokazati kako upotrebom digitalnih kanala i aplikacija direktnom komunikacijom s gostom rješavaju sve njegove zahtjeve, a svakako će biti zanimljivo poslušati i prezentaciju novog hrvatskog startupa Rentlio - online aplikacije za upravljanje kapacitetima malih i srednjih iznajmljivača.

Mario Frančešević iz agencije SeekandHit te Miroslav Varga otkrit će strategije za uspješnu upotrebu Google AdWords i Facebookove oglašivačke platforme.

Od radionica, posjetitelji će imati mogućnost birati između edukacija za Google Analytics (Damir Podhorski), YouTube (Algebra), mobile platforme (Zornitza Yovcheva), travel bloging (Spotted by Locals), te o uspješnoj online konverziji koju će voditi Damir Plejić iz ReSponsa.
Trenutna cijena kotizacija iznosi 600 kuna za oba dana konferencije, a trenutno je na snazi akcija za 15% posto popusta - detalji na linkovima:

digitzadar.com/kotizacije
digitzadar.com/registracija

Detalje o svim predavačima potražite na službenoj stranici


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.