Sci-Tech

Pada interes za nosivim gadgetima

Pada interes za nosivim gadgetima

U odnosu na istraživanja tržišta pojedinih proizvoda koja se temelje na prodajnim rezultatima, tvrtka Argus Insights je za istraživanje tržišta nosivih uređaja iskoristila ponešto drugačiju tehniku, proučavala je trendove vezane uz recenzije nosivih uređaja i postove o nosivim uređajima na društvenim mrežama.



U Argus Insightsu zaključuju kako je vrhunac interesa za nosivim gadgetima bio u blagdanskoj sezoni pri kraju 2014. godine. Interes za pametnim satovima naglo je narastao predstavljanjem Apple Watch gadgeta, no do mjeseca kolovoza ove godine interes kupaca za nosive gadgete je počeo padati, na razinu koja je manja i u odnosu na isto razdoblje 2014. godine.

U usporedbi s gadgetima za fitness, korisnici preferiraju pametne satove zbog više funkcionalnosti koje im stoje na raspolaganju.

Kako bi ostali kompetitivni i konkurentni naspram pametnih satova, proizvođači fitness gadgeta morat će svojim proizvodima dodati nove funkcije, uz zadržavanje sadašnje prednosti manje prodajne cijene u odnosu na pametne satove.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.