LinkedIn ima 400 milijuna registriranih korisnika, od kojih je samo četvrtina aktivna
Predstavnici poslovne društvene mreže LinkedIn su putem svog službenog bloga obavijestili javnost kako je njihov servis tijekom trećeg kvartala ove godine zabilježio 400 milijuna registriranih korisnika.
Radi se o respektabilnom broju korisnika, no to su većinom neaktivni korisnici koji ovu društvenu mrežu ne korisne redovito ili ju uopće ne koriste.
Naime, LinkedIn tijekom trećeg kvartala bilježi samo 100 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, a u odnosu na drugi kvartal ove godine zabilježeno je 3 milijuna novih mjesečno aktivnih korisnika.
Za usporedbu, Twitter je tijekom trećeg kvartala imao 320 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, a Facebook tijekom drugog kvartala nedostižnih 1,49 milijardi mjesečno aktivnih korisnika.
No zahvaljujući poslovanju koje uključuje i model pretplate, LinkedIn je iz sektora pretplate tijekom trećeg kvartala prikupio 138 milijuna $, a ostvareni su prihodi u iznosu od 780 milijuna $, što je bolje od predviđanja analitičara.
Vezane vijesti
-
-
-
-
LinkedIn računa na razvoj korištenja svojih usluga putem mobilne tehnologije
Izdvojeno
-
Izgradnja i uređenje luksuznog hotela Hyatt Regency Zadar ulazi u završnu fazu, što znači da kreće i zapošljavanje za jedan od najiščekivanijih turističkih projekata u Hrvatskoj.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Odmah po dojavi na teren su se uputili članovi stanice iz Zadra i jedan iz Lovinca
-
Projekcija će se održati u Kino Zoni u Polivalentnoj dvorani Providurove palače u petak 13. prosinca s početkom od 20h.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.