Uz malo domišljatosti
Znate li da i vi možete zaraditi na Pokemonima? Iskoristite priliku
Iako se nakon početnog munjevitog uzleta hrve s nemalim brojem problema, Nianticova igra proširene stvarnosti Pokemon Go i dalje zaokuplja veliki dio vremena velikom broju igrača diljem svijeta.
Kako je riječ o geolokacijskoj igri koja koristi stvarne prostore kao
igrališta, moguće ju je upotrijebiti za skretanje pozornosti na ponudu
vašeg ugostiteljskog objekta, trgovine, obrazovne ustanove, pa čak i
djelatnosti poput azila za napuštene životinje.
Od početka je postavljena kao besplatna aplikacija s mogućnošću kupovine sastojaka za igru osmišljenih kako bi igrači
lakše pohvatali džepna čudovišta, ali i tvrtke oglašavale svoje
proizvode i usluge. Već smo primijetili nekoliko domaćih kampanja te
vrste, pa ne oklijevajte. Evo savjeta kako Pikachu i društvo mogu početi
raditi i vama u korist. Najbolje kampanje ih ne koriste zasebno, već
upogone više njih istovremeno.
1) Zatražite postavljanje PokéStopa ili Gyma u blizini svoje trgovine, kafića...
PokéStop je virtualno mjesto na kojem igračice prikupljaju pokeloptice i druge virtualne stvarčice potrebne
za igru, dok je Gym lokacija na kojoj odmjeravaju snage s drugim
igračima i njihovim pokemonima. Kad kliknu na PokéStop dobit će podatke o
vašem objektu, onako kako ste ga sami opisali.
Gymovi se obično nalaze u parkovima, trgovima, trgovačkim centrima i drugim mjestima gdje se ljudi okupljaju u većim brojevima.
Svoju lokaciju Nianticu možete predložiti ovdje.
2) Pozovite ljude kod vas na igranje
Putem društvenih medija i drugih kanala komunikacije
koji su vam na raspolaganju pozovite potencijalne kupce ili korisnike u
lov na džepna čudovišta. Izazovite ih na natjecanje, nagradite
najbolje. Ako se još niste proširili na Snapchat i slične mreže, ovo
može biti dobra prilika. Pazite samo da se pritom pridržavate pravila
društvenih mreža.
3) Ponudite besplatni wi-fi i punjenje baterija
Igračima Pokemona Go bežični internet i mogućnost
nadopunjavanja baterija dva su ključna resursa. Osigurajte ih, ali i
stavite im do znanja kako su na raspolaganju, putem društvenih mreža i
znakovima na samoj lokaciji.
4) Pozovite igrače na tagiranje fotografija
Predložite im da fotografije snimljene tijekom lova na pokemone
prilikom objave na društvenim mrežama označe i tagom za vaš kafić,
trgovinu... Opet, možete to pretvoriti u natjecanje i nagraditi
najbolje, najluđe i ine popustom ako se fotografiraju s vašim proizvodom
ili nečim po čemu je vaš posao prepoznatljiv.
5) Potičite igrače na prijavljivanje mjesta gdje su igrali
Prijavljivanje (check-in) igračica na vašoj lokaciji
može vam dovesti nove kupce ili goste, pozitivne osvrte, kao i ojačati
vjerodostojnost vaše stranice na Facebooku.
6) Snimajte igrače
Možete to učiniti dok lov traje ili im pružiti priliku da se pred kamerom pohvale ulovom, pa objaviti uživo ili kao snimku. Koji god pristup odabrali, svakako tražite dozvolu, kako za snimanje tako i za objavu na Facebooku, Instagramu, Snapchatu...
7) Uklopite proizvode i usluge u igru
Recimo, azil za životinje u američkoj saveznoj državi Indiani
upario je svoje štićenike s igračima Pokemona Go koji su ih šetali dok
su se igrali. Jedna je lokalna trgovina odjećom, također u SAD-u, kupce
pozvala da u lov krenu odjeveni sa stilom, dok je muzej u Arkansansu napravio niz screenshota pokemona uz izložene umjetnine, pa ih objavio na svom blogu.
Ako ste vlasnica kafića ili restorana, možete napraviti piće ili jelo
inspirano pokemonima (sjetite se Facebook sladoleda na našoj obali prije
koju godinu). Sličnom se taktikom mogu poslužiti i neprofitne
institucije poput knjižnica za popularizaciju svojih programa.
8) Aktivirajte modul Lure
Lure iliti mamac je predmet koji možete aktivirati kako bi na
30 minuta privukli veći broj raznovrsnijih pokemona na danom PokéStopu,
recimo vašem kafiću. Kad aktivirate taj modul PokéStop će postati
prepoznatljiv svima koji sudjeluju u igri po tome što će promijeniti
boju iz plave u roza i biti zasut točkicama potonje boje.
Moguće ih je nabaviti za PokeCoine (100 za jedan, osam za 680), kao i
dobiti ih napredujući u samoj igri (na osmoj razini). Same PokeCoine
možete također osvojiti u igri ili ih - kupiti. Sto komada košta 0,99
dolara, 550 ćete dobiti za 4,99 dolara, a 1.200 za 9,99 dolara. Ako ste
baš ambiciozni, najveći dostupan paket nudi 14.500 PokeCoina za 99,99
dolara.
Kako ćete aktivirati Lure? Prvo provjerite imate li ih u inventaru. Otvorite Pokemon Go. Kucnite na pokeloptu pri dnu početnog zaslona. Odaberite Items, pa skrolajte do Lure Module. Ako imate bar jednog, neće biti zasivljen na popisu predmeta koje držite u torbi.
Vratite se na početni zaslon. Kucnite na najbliži PokeStop. Kad se otvori, pri vrhu ćete naći mjesto predviđeno za Lure, koje izgleda kao tic-tac bombon. Kucnite po njemu, pa pri dnu zaslona kucnite na PokeStop Module i onda na Lure Module.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.