5 odličnih razloga za dolazak na DAMconf 2016 u Zagrebu
Sve sitnije brojimo doregionalne konferencije digitalnog oglašavanja 10. studenog 2016. u zagrebačkom Hypo Centru koju ove godine zajedničkim snagama realiziraju dugogodišnji partneri medijski div RTL Hrvatska i vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža ClickAttack.
U slučaju da se još premišljate o dolasku, donošenje odluke olakšati će ClickAttackova lista 5 razloga zašto bi svatko tko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf:
1. Networking. Networking. Networking
ClickAttackova predstavnica Kristina Šaško među posjetiteljima konferencije
najavljuje marketing menadžere velikih tvrtki i brandova, voditelje digitalnih
odjela u regionalnim marketinškim agencijama, CEOove prominentnih regionalnih poduzeća te brojne utjecajne osobe
u regiji. A prošle je godine demografija publike izgledala ovako: brendovi
36,92%, mediji 31,31%, agencije 29,44% i developeri 2,34%.
2. Prošledvije godine konferencije bilježe velik uspjeh
S time se slaže i Nimbletankov David Skerret koji se ove godine po treći put vraća za govornicu kako bi pričao o digitalnim trendovima! Pregledajte galeriju fotografija s MAD konferencija 2014. i 2015. godine. Ove se godine zove DAMconf, a posjetitelje očekujebogat program, razne aktualne teme i zanimljivi govornici. A kad smo kod govornika...
3. Govornici koji mudro zbore
Za govornicu stižueminentni marketinški stručnjaci iz čitave Europe. Među ostalima, čut ćemoShazamovog Richarda Harlessa, Roberta Agostija iz britanskog Manning Gottlieb OMD-a te SpotXovog Leona Siotisa.
4. Spojite ugodno s korisnim
Nakon
konferencije slijedi druženje marketinških entuzijasta na kojem ćete imati
priliku razmijeniti vizitke sa svim potencijalnim suradnicima i stisnuti ruku
onima koje već dugo niste vidjeli. Na sam datum konferencije, 10.11.2016., u
Zagrebu se odvijaju čak 33 drugih događanja, izložbi, koncerata i sl., pa će tako ljubitelji knjiga ali i
obožavatelji Placeba moći
spojiti ugodno s korisnim.
5. Izlaz izvan okvira mobilnog oglašavanja
Dok je do sad naglasak bio isključivo na mobilnom
oglašavanju, ove će se godine predavanja,
paneli i prezentirane studije slučaja ticati gorućih tema kao što su nativno i programatsko oglašavanje, audiencemeasurement, ili pakkoliki je
doprinos mobilnih uređaja činjenici da su korisnici stalno online.
ClickAttack najavljuje puno promjena, no ono što ostaje nepromijenjeno je činjenica kako će konferenciju, kao i prethodnih godina, posjetiti najznačajniji stručnjaci u području marketinga, oni koji odlučuju i koji određuju budžete.
Dođite i Vi na DAMconf 10.11.2016. u Zagrebu! Ostali detalji dostupni su na www.damconf.com.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.