5 odličnih razloga za dolazak na DAMconf 2016 u Zagrebu
Sve sitnije brojimo doregionalne konferencije digitalnog oglašavanja 10. studenog 2016. u zagrebačkom Hypo Centru koju ove godine zajedničkim snagama realiziraju dugogodišnji partneri medijski div RTL Hrvatska i vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža ClickAttack.
U slučaju da se još premišljate o dolasku, donošenje odluke olakšati će ClickAttackova lista 5 razloga zašto bi svatko tko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf:
1. Networking. Networking. Networking
ClickAttackova predstavnica Kristina Šaško među posjetiteljima konferencije
najavljuje marketing menadžere velikih tvrtki i brandova, voditelje digitalnih
odjela u regionalnim marketinškim agencijama, CEOove prominentnih regionalnih poduzeća te brojne utjecajne osobe
u regiji. A prošle je godine demografija publike izgledala ovako: brendovi
36,92%, mediji 31,31%, agencije 29,44% i developeri 2,34%.
2. Prošledvije godine konferencije bilježe velik uspjeh
S time se slaže i Nimbletankov David Skerret koji se ove godine po treći put vraća za govornicu kako bi pričao o digitalnim trendovima! Pregledajte galeriju fotografija s MAD konferencija 2014. i 2015. godine. Ove se godine zove DAMconf, a posjetitelje očekujebogat program, razne aktualne teme i zanimljivi govornici. A kad smo kod govornika...
3. Govornici koji mudro zbore
Za govornicu stižueminentni marketinški stručnjaci iz čitave Europe. Među ostalima, čut ćemoShazamovog Richarda Harlessa, Roberta Agostija iz britanskog Manning Gottlieb OMD-a te SpotXovog Leona Siotisa.
4. Spojite ugodno s korisnim
Nakon
konferencije slijedi druženje marketinških entuzijasta na kojem ćete imati
priliku razmijeniti vizitke sa svim potencijalnim suradnicima i stisnuti ruku
onima koje već dugo niste vidjeli. Na sam datum konferencije, 10.11.2016., u
Zagrebu se odvijaju čak 33 drugih događanja, izložbi, koncerata i sl., pa će tako ljubitelji knjiga ali i
obožavatelji Placeba moći
spojiti ugodno s korisnim.
5. Izlaz izvan okvira mobilnog oglašavanja
Dok je do sad naglasak bio isključivo na mobilnom
oglašavanju, ove će se godine predavanja,
paneli i prezentirane studije slučaja ticati gorućih tema kao što su nativno i programatsko oglašavanje, audiencemeasurement, ili pakkoliki je
doprinos mobilnih uređaja činjenici da su korisnici stalno online.
ClickAttack najavljuje puno promjena, no ono što ostaje nepromijenjeno je činjenica kako će konferenciju, kao i prethodnih godina, posjetiti najznačajniji stručnjaci u području marketinga, oni koji odlučuju i koji određuju budžete.
Dođite i Vi na DAMconf 10.11.2016. u Zagrebu! Ostali detalji dostupni su na www.damconf.com.
Vezane vijesti
-
Trebate u brzinski shopping? Nisu sve trgovine zatvorene
-
Zbog ogromnog interesa otvoren je novi termin za predstavu Andrije Miloševića u HNK Zadar 6. veljače pod nazivom Idem putem pa zagrlim drvo. (18 sati)
-
Kao završna svečanost proslave 125.- e godišnjice planinarstva na zadarskom području održana je promocija monografije u Providurovoj palači u Zadru.
-
Dvorana HNK Zadar je čak dva puta bila rasprodana s predstavom koja je poučna za sve, posebno za mlade.
Izdvojeno
-
Tijekom prvog dana, više od sto korisnica već se pridružilo WomLife zajednici u želji da krenu živjeti zdravije.
-
Kao završna svečanost proslave 125.- e godišnjice planinarstva na zadarskom području održana je promocija monografije u Providurovoj palači u Zadru.
-
Kruh postoji u najrazličitijim oblicima i može biti vrlo različitog nutritivnog sastava, pa je dobro znati koliko koji ima kalorija.
-
Nedjelja donosi novi susret ovih dviju momčadi, sada u Sportskoj dvorani Laktaši. To će ujedno biti dvoboj dviju momčadi koje su dosadašnjim rezultatima ušle u krug momčadi koje se bore za play off
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.