Sci-Tech

5 odličnih razloga za dolazak na DAMconf 2016 u Zagrebu

5 odličnih razloga za dolazak na DAMconf 2016 u Zagrebu

Sve sitnije brojimo doregionalne konferencije digitalnog oglašavanja 10. studenog 2016. u zagrebačkom Hypo Centru koju ove godine zajedničkim snagama realiziraju dugogodišnji partneri medijski div RTL Hrvatska i vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža ClickAttack.

U slučaju da se još premišljate o dolasku, donošenje odluke olakšati će ClickAttackova lista 5 razloga zašto bi svatko tko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf:

1.    Networking. Networking. Networking

ClickAttackova predstavnica Kristina Šaško među posjetiteljima konferencije najavljuje marketing menadžere velikih tvrtki i brandova, voditelje digitalnih odjela u regionalnim marketinškim agencijama, CEOove prominentnih regionalnih poduzeća te brojne utjecajne osobe u regiji. A prošle je godine demografija publike izgledala ovako: brendovi 36,92%, mediji 31,31%, agencije 29,44% i developeri 2,34%.

2.    Prošledvije godine konferencije bilježe velik uspjeh

S time se slaže i Nimbletankov David Skerret koji se ove godine po treći put vraća za govornicu kako bi pričao o digitalnim trendovima! Pregledajte galeriju fotografija s MAD konferencija 2014. i 2015. godine. Ove se godine zove DAMconf, a posjetitelje očekujebogat program, razne aktualne teme i zanimljivi govornici. A kad smo kod govornika...

3.    Govornici koji mudro zbore

Za govornicu stižueminentni marketinški stručnjaci iz čitave Europe. Među ostalima, čut  ćemoShazamovog Richarda Harlessa,  Roberta Agostija iz britanskog Manning Gottlieb OMD-a te SpotXovog Leona Siotisa.

4.    Spojite ugodno s korisnim

Nakon konferencije slijedi druženje marketinških entuzijasta na kojem ćete imati priliku razmijeniti vizitke sa svim potencijalnim suradnicima i stisnuti ruku onima koje već dugo niste vidjeli. Na sam datum konferencije, 10.11.2016., u Zagrebu se odvijaju čak 33 drugih događanja, izložbi, koncerata i sl., pa će tako ljubitelji knjiga ali i obožavatelji Placeba moći spojiti ugodno s korisnim.

5.    Izlaz izvan okvira mobilnog oglašavanja

Dok je do sad naglasak bio isključivo na mobilnom oglašavanju, ove će se godine predavanja, paneli i prezentirane studije slučaja ticati gorućih tema kao što su nativno i programatsko oglašavanje, audiencemeasurement, ili pakkoliki je doprinos mobilnih uređaja činjenici da su korisnici stalno online.

ClickAttack najavljuje puno promjena, no ono što ostaje nepromijenjeno je činjenica kako će  konferenciju, kao i prethodnih godina, posjetiti najznačajniji stručnjaci u području marketinga, oni koji odlučuju i koji određuju budžete.

Dođite i Vi na DAMconf 10.11.2016. u Zagrebu! Ostali detalji dostupni su na www.damconf.com.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.