ususret izborima
Primorac najviše potrošio i najviše dobio od donatora
Od osam kandidata za predsjednika Hrvatske, Dragan Primorac (HDZ i partneri) najviše je potrošio, ali i najviše dobio od donatora za svoju izbornu promidžbu, najmanje je trošio i najmanje donacija dobio Mostov kandidat Miro Bulj, pokazuju njihova financijska izvješća.
Izborni troškovi Dragana Primorca do 20. prosinca dosegnuli su 774. 400 eura, od mogućih 1. 061. 782 eura, koliko na cjelokupnu promidžbu može potrošiti svaki od kandidata.
Od donatora je dobio 314. 000 eura, pokazuje izvješće koje je u ponedjeljak objavljeno na stranicama Državnog izbornog povjerenstva (DIP).
Po izbornim troškovima na drugom je mjestu Zoran Milanović, aktualni predsjednik koji želi i drugi mandat, a kojeg podupire SDP sa partnerima, a koji je potrošio 167. 000 eura.
Treća kandidatkinja Možemo Ivana Kekin (109. 500 eura), četvrta nezavisna Marija Selak Raspudić (104.000 eura), peti nezavisni Niko Tokić Kartelo sa potrošenih 78. 000 eura.
Daleko iza njih su kandidatkinja stranke Domino Branka Lozo koja je na promidžbu potrošila 29. 800 eura, nezavisni Tomislav Jonjić sa potrošenih 11. 900 eura te Bulj sa 6. 200 eura.
Primorac prednjači i po iznosu dobivenih donacija, dobio je čak 314. 000 eura. Na drugom je mjestu Selak Raspudić sa 70. 300 eura, na trećem Kekin sa 39. 100 eura, na četvrtom Tokić Kartelo sa 35. 300 eura. Jonjić je od donatora dobio 19. 300 eura, Milanović 8. 400 eura, Lozo 1. 030 eura, a Bulj samo 503 eura.
Koliko će predsjednički kandidati uistinu potrošiti, pouzdano će se znati nakon što objave završna izvješća o financiranju promidžbe, a što moraju učiniti 30 dana nakon održanih izbora, dakle zaključno sa 28. siječnja 2025. godine.
Izdvojeno
-
U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i mladih održan je sastanak s predstavnicima Povjerenstva za izradu prijedloga osnovnih mjera jačanja razine sigurnosti u školama.
-
Najjeftinija blagdanska košarica iznosit će 122 eura, a najskuplja čak 540 eura, rekao je u ponedjeljak Krešimir Sever iz Nezavisnih hrvatskih sindikata (NHS), upozorio je na neutemeljeno visoke cijene trgovaca te savjetovao građanima da kupuju ciljano prateći akcije u trgovinama.
-
Božićne lampice su jedan od ključnih ukrasa koje mnogi stavljaju na svoja drvca u blagdansko vrijeme, no treba znati da različite opcije na lampicama rezultiraju i različitom potrošnjom, a u konačnici i različitim računima za struju.
-
Hrvatski turizam u 2024. je bio uspješan, s porastima turističkog prometa, što je njegova 25-a godina rasta i razvoja, tijekom kojih se Hrvatska prometnula u jednu od traženijih svjetskih destinacija, koja uz mnoge druge izazove u 2025. ulazi i s novom zakonskom regulativom za održivo upravljanje turizmom.
Reci što misliš!