Politika

komentar

Daniel Radeta: Nije trebalo dugo da Škifić ponovno dovede u pitanje svoju sposobnost

Daniel Radeta: Nije trebalo dugo da Škifić ponovno dovede u pitanje svoju sposobnost

Prije nekoliko mjeseci Daniel Radeta, predsjednik Gradske organizacije SDP Zadar, javno je pozvao ravnatelja Lučke uprave Roberta Škifića da podnese ostavku nakon niza sramotnih i skandaloznih izjava vezanih za Cruiser „Marella Dream“, koji se danas nalazi na rezalištu nakon što je sve moguće tankove ispraznio i očistio u zadarskom kanalu.

No, isti se uvrijedio poput stare frajle te između ostalog izjavio:

„U mojem dugogodišnjem iskustvu u upravljanju velikim lučkim i brodograđevnim infrastrukturama, moju stručnost nikada nitko nije doveo u pitanje na tako neugodan i grub način.“, piše Radeta u priopćenju:

Pogađate, nije trebalo dugo da svoju „stručnost“ upravljanja ravnatellj Škifić ponovno dovede u pitanje. Srećom, ovoga puta njegova nesposobnost i nestručnost je barem trenutno spasila zadarsku rivu da ostane onakva kakva je stoljećima, kakvu je generacije Zadrana pamte i kakvu je Zadrani zapravo žele i dalje.

Naime, jedan od natječaja kojeg je Lučka uprava Zadar (LUZ) objavila za EU projekt uređenja Obale Petra Krešimira IV i dijela Liburnske obale poništen je od strane Državne komisije jer je za koordinatora izabrana zajednica dviju firmi iz Rijeke od kojih jedna nije plaćala državne doprinose.

Istražujući povijest Roberta Škifića nije ni čudo da nije u stanju provesti postupak javne nabave, jer pojam „javnog“ i pojam „nabave“ za njega ima neko sasvim drugo značenje. Znaju to i njegovi poslovni partneri dok je bio direktor poduzeća SAS zbog čijih upitnih, nemoralnih i nečasnih radnji su mnogi u toj tvrtci ostali bez kruha. Nepotrebno je govoriti kako su ti partneri i danas vlasnici Charter flote SAS-ovih brodova u Marini Sukošan. Podaci su to koji se lako mogu provjeriti jer postoji dokumentacija, kako u banci, tako i na Trgovačkom sudu.

Tako je nesposobni ravnatelj Škifić, nesvjesno i barem privremeno odgodio Projekt uvođenja Linijskog prometa između Preka i rive i mijenjanja stoljetne vizure naše rive jedinstvene u svijetu, rive koja je oduvijek bila pomorsko dobro i pripadala građanima, rive bez brodova, bez lučke infrastrukture, pristupnih cesta, s najljepšim zalaskom Sunca na svijetu.

Radeta javno povlači poziv za ostavku jer kako kaže, takav „stručni kadar“ poput Škifića, bar dok ne završi mogućnost realizacije natječaja, neophodan kako bi riva Zadra i dalje ostala divna.

 


Reci što misliš!