Politika

Izbori 2007.

Rezultati istraživanja Media metra pohranjeni u sef

Rezultati istraživanja Media metra pohranjeni u sef

U cilju da sve oko ankete bude transparentno i da se otklone sve sumnje, zainteresirani će, nakon objave rezultata, moći pregledati listiće pohranjene u banci

Foto: Totalportal.hr

Gotova je najveća terenska anketa ikad provedena u Hrvatskoj. Radi se o drugom predizbornom istraživanju agencije "Media metar" za Media servis, Večernji list i RTL. Čak 5.000 glasačkih listića pohranjeno je u sef.

Istraživanje je provedeno od 29. listopada do 11. studenog na uzorku od 5.000 punoljetnih građana, po 500 u 10 izbornih jedinica. Anketa je provedena u 83 grada i 47 sela odnosno općina u Hrvatskoj. Provelo ju je 36 anketara i intervjuirali su u prosjeku 11 ljudi dnevno, objasnio je šef Agencije Media metar Vlado Loborec.

Kod ove je ankete zanimljiv i način na koji se ispitanici izjašnjavaju. Osim što je najveća, ova anketa za potrebe Multimedijskog izbornog poola posebna je i po tome što su rezultati pohranjeni u trezoru. Prvi put u povijesti predočeni su dokazi da je anketa provedena. Svih 5.000 listića, za svaku izbornu jedinicu u različitoj boji u zapečaćenim kutijama i uz nadzor zaštitara, šef Media metra Loborec pohranio je u trezor Erste banke u Zagrebu.

U cilju da sve oko ankete bude transparentno i da se otklone sve sumnje, zainteresirani će, nakon objave rezultata, moći pregledati listiće pohranjene u banci.

Rezultati istraživanja provedenog za Media servis, Večernji list i RTL bit će poznati tek nakon što se obrade svi podaci. Kako desetak dana prije izbora stoje stranke, doznajte u petak.


Reci što misliš!