Politika

Lokalni izbori 2009.

Vrančića promidžba koštala 530, a Antičević Marinović 382 tisuće kuna

Vrančića promidžba koštala 530, a Antičević Marinović 382 tisuće kuna

U kampanju za gradonečelnika grada Zadra utrošeno gotovo 870 tisuća kuna

Lokalni izbori su za nama. Grad Zadar je dobio novo gradsko vijeće, novog gradonačelnika, Zadarska županija novu županijsku skupštinu i župana.

U skladu sa Zakonom o izborima općinskih načelnika, gradonačelnika, župana i gradonačelnika Grada Zagreba (NN broj 109/07 i 125/08) Gradsko izborno povjerenstvo objavilo je cjelovito završno izvješće o izvorima i visini sredstava za izbornu promidžbu koju su utrošli i na uvid dostavili kandidati za gradonačelnika grada Zadra, Zvonimir Vrančić i Ingrid Antičević Marinović.

Kandidat za gradonačelnika Grada Zadra Zvonimir Vrančić za svoju kampanju za gradonačelnika grada Zadra dostavio je na uvid izvore i visinu sredstava koje su tu svrhu donirale tvrtke i pojedinci. Evo popisa donatora:

- Meteorit d.o.o. Zadar donacija 150.000,00 kn
- Duca d.o.o. Zadar donacija 150.000,00 kn
- Franto d.o.o. Zadar donacija 100.000,00 kn
- Adriatic servis d.o.o. Zadar donacija 50.000,00 kn
- Vigens d.o.o. Kožino donacija 35.000,00 kn
- Turisthotel d.d. Zadar donacija 25.000,00 kn
- Antun Zoran Savić donacija 20.000,00 kn

Ukupan iznos donacija za kampanju kandidata Zvonimira Vrančića jest 530.000,00 kn, a toliki su i troškovi kampanje prema specifikaciji koja slijedi.

- Promidžbeni materijal 104.920,00 kn
- Elektronički mediji 86.002,68 kn
- Tiskani mediji 62.256,60 kn
- Citylight 88.568,00 kn
- Jumbo panoi 50.681,00 kn
- Promidžbeni oglasi 86.015,00 kn
- Plesna grupa i hostese 51.556,72 kn

Kandidatkinja za gradonačelnicu Grada Zadra Ingrid Antičević Marinović također je GIP-u dostavila izvore i visinu sredstava za financiranje izborne promidžbe.

Antičević Marinović je u kampanji imala potpuno drukčiju strukturu financiranja u kojoj je vidljivo kako nema donacija, već su sredstva došla najvećim dijelom iz stranačkih blagajni koalicijskih partnera te dijelom iz vlastitog džepa i naknada Grada Zadra. Ukupan iznos prikupljenih sredstava je 338.256,00 kn, a toliko iznose i troškovi kampanje.

Prikupljena sredstva:

- Naknada Grada za osvojenih preko 10% glasova 9.000,00 kn
- Naknada za vjećničke mandate 28.000,00 kn
- Vlastita sredstva kandidatkinje 7.500,00 kn
- SDP Hrvatske 98.986,00 kn
- SDP Grada Zadra 139.770,00 kn
- HNS Hrvatske 40.000,00 kn
- HNS Zadar 15.000,00 kn

Troškovi izborne promidžbe:

- Džambo plakati i city light 98.986,00 kn
- Mediji 104.362,00 kn
- Troškovi organizacije predizbornih skupova 23.150,00 kn
- Grafičke usluge, plakatiranje 24.843,00 kn
- Promidžbeni materijal 23.915,00 kn
- Poštarina i sl. 8.000,00 kn
- Džambo plakati (HNS) 40.000,00 kn
- Mediji i promidžbeni materijal (HNS) 15.000,00 kn

Komentar prepuštamo cijenjenim čitateljima.


Reci što misliš!