Politika

Povećanje komunalnog doprinosa

Zadranima nije potrebno još jedno financijsko opterećenje

Zadranima nije potrebno još jedno financijsko opterećenje

'Nakon napisa u medijima o povećanju komunalnog doprinosa, zaprimili smo puno upita građana, te smo morali reagirati', kazao je Miletić

U prostorijama Hrvatske narodne stranke - liberalni demokrati, jutros je održana konferencija za novinare, u povodu najave povećanja komunalnog doprinosa u Zadru, te obustave radova na rekonstrukciji mosta između Ugljana i Pašmana.

Sudjelovali su Damir Miletić, predsjednik Interesnog odbora za komunalne djelatnosti Podružnice Zadar, Ivo Gregov,  gradski vijećnik i predsjednik Interesnog odbora za samoupravu, te Denis Barić, predsjednik Interesnog odbora Dalmatinskog saveza za otoke.

Damir Miletić i Ivo Gregov složili su se kako za povećanje komunalnog doprinosa, kojeg je na kolegiju prošloga tjedna predložio gradonačelnik Zvonimir Vrančić, nije vrijeme, te kako predstavlja dodatno opterećenje građanima u ionako teška vremena.

'Nakon napisa u medijima o povećanju komunalnog doprinosa, zaprimili smo puno upita građana, te smo morali reagirati', kazao je Miletić.

'Najavljeno je poskupljenje komunalnog doprinosa u gradu Zadru sa sadašnjih 70, na 180 kuna po prostornome metru izgrađenog objekta, što nas svrstava među tri grada u Hrvatskoj (uz Split i Dubrovnik) s maksimalnom cijenom komunalnog doprinosa', istaknuo je Gregov, upitavši se odakle gradonačelniku Vrančiću uopće ideja da predloži nešto tako strašno u trenutačno teškim uvjetima u kojima građani žive.

Denis Barić, predsjednik Interesnog odbora Dalmatinskog saveza za otoke, dotaknuo se problema obustave radova u prolazu mali Ždrelac. Istaknuo je kako je službeni rok završetka radova kraj ožujka 2010., no s obzirom da radova trenutačno uopće nema, taj će rok zasigurno biti debelo prolongiran. 

Redovite veze prema Ižu, Ravi i Salima, zbog zatvaranja kanala Mali Ždrelac, plove dužim putem, kroz Veli Ždrelac, što državu košta oko 360.000 mjesečno. Kada se  zbroje svi mjeseci od trenutka početka radova te plovidbe dužim putem, dolazi se do brojke od oko 5 i pol milijuna kuna.

Problem su i ostale neredovite linije za otočane, a o svemu navedenom, Dalmatinski savez za otoke preko svojih vijećnika informirat će i nazočne na sljedećem Gradskom vijeću, te potaknuti rješavanje pitanja povezanosti otoka sa Zadrom.


Reci što misliš!