Politika

Za turizam

Ministar Lorencin u Japanu: uspostava kvalitetnije suradnje na području turizma

Ministar Lorencin u Japanu: uspostava kvalitetnije suradnje na području turizma

Dodala je kako vjeruje da će posjet ministra Lorencina doprinijeti dodatnom povećanju turističkog prometa prema Hrvatskoj

Ministar turizma Darko Lorencin nakon službenog posjeta Koreji, ovih je dana boravio u Japanu gdje se, zajedno s direktorom Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomirom Ivičićem, susreo s predstavnicima Japanske agencije za turizam (Japan tourism agency - JTA). Yumi Yamaguchi, zamjenica povjerenika JTA u razgovoru je naglasila kako u Japanu raste potražnja za Hrvatskom jer se ona u zadnjih pet godina udvostručila.

Dodala je kako vjeruje da će posjet ministra Lorencina doprinijeti dodatnom povećanju turističkog prometa prema Hrvatskoj. Yamaguchi je hrvatskoj delegaciji predstavila i aktivnosti kojima se agencija bavi, a koje uključuju promociju Japana na inozmnim tržištima, unapređenje japanskih destinacija te brigu o turistima koji su odabrali Japan kao svoje odredište.

Naglasila je kako agencija ima ukupno 10 nacionalnih ureda u Japanu, te da svaka od 47 regija ima svoj ured koji se bavi promocijom. U inozemstvu imaju 14 predstavništava koji promoviraju Japan na turističkim sajmovima te koji surađuju s veleposlanstvima, a njihovo predstavništvo u Londonu pokriva i Hrvatsku. Japan najviše turista ima iz Azije (75 posto), dok njih osam posto dolazi iz SAD-a.

Ministar Lorencin je naglasio kako je glavni cilj ovog posjeta uspostava još bolje i kvalitetnije suradnje te da hrvatski turizam ima ambiciozne ciljeve koji su definirani u Strategiji razvoja turizma do 2020. godine.

„Puno radimo na razvoju različitih proizvoda jer jedino tako možemo mijenjati percepciju Hrvatske kao destinacije sunca i mora te pozitivno utjecati na rast potrošnje kod turista, a to su jedni od glavnih ciljeva Strategije", rekao je Lorencin dodavši kako su za to potrebne investicije iz privatnog sektora, prije svega u hotele i nove atrakcije.

Ministar je također poručio kako se radi na izmjenama zakodavnog okvira kako bi se stvorili svi uvjeti za implementaciju destinacijskog menadžmenta jer, kako je rekao, samo tako možemo zaokružiti ponudu na razini destinacija i postići njihovu snažnu prepoznatljivost.

Yamaguchi je izrazila poseban interes za Strategiju razvoja hrvatskog turizma te pritom naglasila kako i oni počinju sve više razmišljati o povećanjima turističke potrošnje jer su do sada najviše aktivnosti usmjeravali na dovođenje turista u Japan. Kako je rekla, zanimljiv im je i koncept destinacijskih menadžment organizacija jer tijekom sljedeće godine počinju s promocijom japanskih regija i to putem specifičnih turističkih proizvoda.

Ministar Lorencin je razgovarao i s predstavnicima Japanskog udruženja putničkih agencija (Japan Association of Travel Agents - JATA). Hiromi Tagawa, predsjednik JATA poručio je kako Japanci puno putuju, ali da svega njih 8 ili 9 milijuna putuje u inozemstvo, od čega samo njih oko 2 milijuna odabire europske destinacije. Tagawa je naglasio kako puno agencija u svojoj ponudi ima Hrvatsku koja je, kako je rekao, prije nekoliko godina bila neotkrivena destinacija i kao takva hit na japanskom tržištu.

Tagawa je rekao da je Hrvatska sada poznato turističko odredište među japanskim turistima i da bi zbog toga bilo dobro još više segmentirati tržište te promovirati posebne oblike proizvoda i to primjerice agroturizam koji kod Japanaca izaziva značajan interes.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.