Troškovi kampanje
Domoljubna koalicija za promidžbu potrošila 15,5 milijuna kuna
Stranka HDZ u ime Domoljubne koalicije priopćila je u srijedu da je za parlamentarnu izbornu promidžbu raspolagala prihodima od 11,5 milijuna kuna, da su joj troškovi iznosili 15,5 milijuna kuna te da manjak od četiri milijuna kuna planira nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova izborne promidžbe.
Od 11,5 milijuna kuna prihoda donacije su iznosile 7,3 milijuna, a vlastita sredstva 4,2 milijuna kuna.
Trošak izborne promidžbe za 12 izbornih jedinica iznosio je 15,5 milijuna kuna.
HDZ poručuje da će manjak prihoda nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova za izbornu promidžbu.
Naime, za svako osvojeno zastupničko mjesto u Hrvatskom saboru svaka stranka, odnosno koalicija dobiva 180 tisuća kuna. Budući da je Domoljubna koalicija osvojila 59 mjesta mogla bi dobiti 10,6 milijuna kuna.
HDZ ističe da je Državnom izbornom povjerenstvu u zakonskom roku predala financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe, a da će ga javno objaviti na web stranici u zakonskom roku.
DIP je izbornom sudionicima dao rok do 30. prosinca da javno objave svoja financijska izborna izvješća.
HDZ poziva i ostale političke stranke i koalicije da na transparentan način objave svoje financijske izvještaje o financiranju izborne promidžbe.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Izgradnja i uređenje luksuznog hotela Hyatt Regency Zadar ulazi u završnu fazu, što znači da kreće i zapošljavanje za jedan od najiščekivanijih turističkih projekata u Hrvatskoj.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Odmah po dojavi na teren su se uputili članovi stanice iz Zadra i jedan iz Lovinca
-
Projekcija će se održati u Kino Zoni u Polivalentnoj dvorani Providurove palače u petak 13. prosinca s početkom od 20h.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.