Zadarska županija - domaća destinacija godine
Zadarska županija je UHPA-ina destinacija 2015./2016. godine
Domaća destinacija godine 2015./2016., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), bit će Zadarska županija. Stoga je s Turističkom zajednicom Zadarske županije UHPA sklopila Ugovor o marketinškoj suradnji.
Povodom potpisivanja ugovora, 21. travnja 2015. godine u Zadru je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljena nova UHPA-ina preporučena domaća destinacija godine.
Na konferenciji su sudjelovali potpisnici ugovora: Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije i direktor UHPA-e Željko Trezner.
Odabir Zadarske županije kao domaće destinacije godine trebao bi potaknuti bolju promociju županije i stvoriti platformu za uspješnu suradnju članova UHPA-e kao destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i TZ Zadarske županije kao destinacijske menadžment organizacije.
„Ovakva suradnja odlično se uklapa i vjerujemo da će intenzivirati naše usmjerenje u stvaranju destinacije doživljajnih putovanja. Polazeći od poznate činjenice kako je u današnjici motiv putovanja doživjeti nezaboravna iskustva koja će se podijeliti s obitelji i prijateljima, identificirat će se ključni doživljaji zadarske regije koji nas uzdižu nad konkurencijom te time graditi snažan destinacijski brend. Tu su ključne DMK koje u praksi stvaraju doživljajna putovanja i u tom smjeru ih želimo usmjeravati - u osmišljavanje programa koji posjetitelje uključuju u život lokalnog stanovništva, stvaraju teme za razgovor, potiču emocije, rezultiraju pozitivnim iskustvima te time naglašavaju upravo ono što je jedinstveno za zadarsku regiju.", komentirala je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.
„Zajedno sa TZ Zadarske županije ne krećemo samo u aktivnu promociju na domaćem i stranom tržištu, već ćemo uložiti i dodatnu energiju za razvoj novih turističkih proizvoda kako bi Zadarska županija postala još prepoznatljivija destinacija doživljaja", izjavio je direktor UHPA-e Željko Trezner. Nastavno na prijašnja iskustva uspješne realizacije projekta domaće destinacije godine, vjeruje da će Ugovor o marketinškoj suradnji potaknuti daljnje jačanje suradnje turističkih agencija i turističke zajednice koja bi trebala rezultirati novim specifičnim turističkim programima i ciljanom, odnosno fokusiranom promocijom na pojedine turističke niše.
Za ostvarenje predviđenih ciljeva TZ Zadarske županije i UHPA pokrenut će niz edukativnih radionica za djelatnike turističkih agencija i sustava turističkih zajednica Zadarske županije, a prva će se održati već danas, 21. travnja. Službena promocija Zadarske županije putem UHPA kanala počinje početkom lipnja.
Od lipnja 2015., Zadarska županija bit će naglašena kao preporučena domaća destinacije od strane UHPA-e u svim publikacijama udruge, informativnim i promotivnim materijalima, elektroničkoj komunikaciji te na službenoj internetskoj stranici uhpa.hr i društvenim mrežama.
Više o projektu razvoja regionalnih DMK
„Regionalni DMK projekt zasniva se na tri ključne smjernice rada TZŽ u 2015., ali i dalje, a to su: strateško razvijanje proizvoda, uspostavljanje i daljnje učvršćivanje sinergije turističkog sektora; te u konačnici promidžba ciljana na proizvode i doživljaje jedinstvene za Zadarsku županiju kojom će se postići prepoznatljivost na ciljnim tržištima.
Polazeći od poznate činjenice kako je u današnjici motiv putovanja doživjeti nezaboravna iskustva koja će se podijeliti s obitelji i prijateljima, identificirat će se ključni doživljaji zadarske regije koji nas uzdižu nad konkurencijom te time graditi snažan destinacijski brend.
Tu su ključne DMK koje u praksi stvaraju doživljajna putovanja i u tom smjeru ih želimo usmjeravati - u osmišljavanje programa koji posjetitelje uključuju u život lokalnog stanovništva, stvaraju teme za razgovor, potiču emocije te naglašavaju upravo ono što je jedinstveno za zadarsku regiju.
Upravo ćemo se na razvoj doživljajnih putovanja fokusirati u radionicama koje smo namijenili turističkim agencijama, ali i turističkim zajednicama. Bit će to susret između dionika, mjesto gdje se stvaraju novi programi, razmatra daljnji razvoj i promišlja budućnost - mnogo više od same edukacije.", kazala je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.
Vezane vijesti
-
Policijski službenici Policijske postaje Zadar proveli su kriminalističko istraživanje nad 18-godišnjim hrvatskim državljaninom kojeg se sumnjiči za Oštećenje tuđe stvari.
-
Umjetnička organizacija Irida i Udruga U Pokretu pozivaju na Večer glazbe i plesa koja će se održati u subotu 30. studenog u DKC-u Kino u Sv. Filipu i Jakovu.
-
Očekuje se sudjelovanje oko 400 predstavnika lokalne samouprave i gospodarstva, od kojih je 60 gradonačelnika
-
Sveučilište u Zadru danas je edukativnim i zabavnim programom obilježilo Međunarodni dan studenata.
Izdvojeno
-
Mnogi ljudi ne mogu zamisliti jutro bez šalice kave, no neke skupine ljudi trebali bi pripaziti na unos kofeina.
-
Ljubitelji vulkana nakon najnovije erupcije ponovno hrle na Island jer lovce na lavu uzbuđuje uspon na vrh vulkana, šetnja oko kratera i miris sumpora u zraku. No, ljudi danas preuzimaju sve veće rizike, ponekad i samo radi dobre snimke.
-
Potpredsjednik Vlade Branko Bačić poručio je u utorak da je vladajuća većina stabilna i jednoglasna te će s indignacijom u saborskoj raspravi odbiti oporbeni prijedlog za pokretanjem pitanja odgovornosti premijera Andreja Plenkovića.
-
Za razliku od njemačkog prvenstva, u kojem ove sezone ne briljira i u prvih 11 kola je upisala četiri poraza, Borussia Dortmund ove sezone daleko bolje igra u Ligi prvaka i u Zagreb dolazi kao veliki favorit.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.