Ostalo / Grad Zadar

Izvanredna press konferencija

Vrančić o kupnji vozila: Ne radi se o luksuzu, sva naša vozila su stara i nesigurna

Vrančić o kupnji vozila: Ne radi se o luksuzu, sva naša vozila su stara i nesigurna

U voznom parku grada Zadra sve sama ''ukleta vozila''

''Ne radi se o luksuzu, mi smo prisiljeni kupiti novo vozilo za Grad Zadar, a namjera nam je kupiti vozilo srednje klase, kako su nam sugerirali vozači'', kazao je Zvonimir Vrančić, gradonačelnik grada Zadra na izvanrednoj konferenciji za medije.

Podsjetimo, Grad Zadar objavio je postupak javne nabave za pribavljanje novog automobila - limuzine prve klase, za koju je namijenjeno 340 tisuća kuna s PDV-om. Brojni mediji danas su prenijeli ovu odluku grada Zadra, posebno naglašavajući kako se radi o automobilu koji će koštati dvostruko više nego nabava školskog autobusa, iznosa za sve izvannastavne aktivnosti učenika osnovnih škola, itd.

''Troškovi održavanja našeg 10 godina starog Audija koji je prešao 450 tisuća kilometara veći su od iznosa leasinga za novo auto. Taj se Audi kvario, godišnje smo trošili oko 120 tisuća kuna za popravke. Šest godina stara Škoda Superb u relativno je voznom stanju, a prije dva mjeseca vozaču je na autocesti otpao kotač. Počeo sam se smatrati odgovornim za život vozača'', kazao je Vrančić.

U voznom parku grada Zadra sve sama ''ukleta vozila'' - tu je pet godina star Golf, Renault i dva Pola stara preko deset godina, i svi su oni nesigurni, ističe gradonačelnik.

Pogon na sva četiri kotača

Gradonačelnik je izjavio da su ga iz službe nabave kao i vozači zamolili da novi automobil svakako ima pogon na sva četiri kotača i sportski ovjes te da je zbog toga cijena puno veća od osnovnog modela.

Provjerili smo što to znači na primjeru VW Passata koji ima  performanse vrlo bliske traženim u natječaju.

Novi Passat 2.0 TDI s opremom Comfortline s pogonom na prednjim kotačima stoji 222.997,16 kn kod ovlaštenog dealera VW vozila, dok isti model s pogonom na 4 kotača (oprema 4motion Comfortline) stoji 240.370,35 kn. Razlika je dakle minimalna, radi se o nekih 17,5 tisuća kuna).

Službi za nabavu naložio je kupnju automobila srednje klase, a vozači su tražili pogon na 4 kotača i sportski ovjes. Vozilo bi se uzelo na leasing od pet godina koji će, kako su uputili gradonačelnika, doći jeftinije od popravljanja starog Audija. Vrančić inače vozi Golf star pet godina, a radi se o najmlađem vozilu od svih spomenutih.

''Vozilo će koristiti cijela gradska uprava'', istaknuo je Vrančić, odbacujući insinuacije da se radi o ''predizbornom vozilu''.

Prema informacijama objavljenima u dokumentaciji za nadmetanje, Grad Zadar traži osobni automobil s dizelskim motorom, minimalne snage od 130 kW i minimalne zapremnine od 1.900 kubičnih centimetara. Zadarski gradski oci žele pogon na sva četiri kotača, a boju automobila 'crnu s efektom'.

Popis obavezne opreme za automobil sadrži čak 30 stavki, među kojima su automatski dvozonski klima-uređaj, automatsko uključivanje kratkog svjetla s coming home i leaving home funkcijom, automatsko uključivanje sva četiri pokazivača smjera pri punom kočenju, brisače sa senzorom za kišu i automatsko paljenje svjetla, sjedala u kombinaciji alcantar i koža, Bi-Xenon prednja svjetla s automatskim zakretanjem, upozorenje za ispuhanu gumu, sportski ovjes, lakometalne naplatke


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.