Ostalo / Grad Zadar

Natječaj za davanje u zakup javnih površina

Natječaj za davanje u zakup javnih površina

Na temelju članka 12. Odluke o zakupu javnih površina („Glasnik Grada Zadra" broj 1/12), članka 1. Odluke o planu korištenja javnih površina Gradonačelnika Grada Zadra, Klasa:363-01/12-01/03, Ur. broj:  2198/01- 1/4-12-6, od 7. veljače 2012. godine, i Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, Klasa: 363-01/13-01/38; Ur. broj: 2198/01-1/4-13-2 od 29. siječnja 2013. godine, Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći 

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup javnih površina 

1.   Predmet natječaja je davanje u zakup javnih površina na području Grada Zadra, za postavu pokretnih naprava i stalaka kako slijedi:

2.   Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje navedenih djelatnosti. (Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pod rednim brojem 6., 7., 8. i 9. imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti pomorskog i obalnog prijevoza putnika ili djelatnost putničke agencije).     

3.   Za sudjelovanje na javnom natječaju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu na žiro-račun Proračun Grada Zadra br. 2407000-1852000009, sa svrhom uplate „jamčevina" poziv na br. 26-5738-035-OIB.

Uplata jedne jamčevine vrijedi samo za jedno prodajno mjesto na pojedinoj lokaciji.

4.   Javne površine na lokacijama pod rednim brojem 6., 7., 8. i 9. mogu se dati tako da na pojedinoj lokaciji jedan ponuditelj može zakupiti samo jedno prodajno mjesto.

Ako se jedan ponuditelj natječe za više prodajnih mjesta na pojedinoj lokaciji i za više od jednog prodajnog mjesta bude utvrđen kao najpovoljniji ponuditelj, istom će se dati u zakup prodajno mjesto za koje je ponudio najveći iznos zakupnine. Ostala prodajna mjesta će se dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.       

5.   Javne površine na lokacijama pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 22. i 23.,  mogu se dati tako da jedan ponuditelj može zakupiti samo jedno prodajno mjesto za istu namjenu.

Ako se ponuditelj natječe za više lokacija i za više prodajnih mjesta za istu namjenu i za više od jednog prodajnog mjesta bude utvrđen kao najpovoljniji ponuditelj, istom će se dati u zakup prodajno mjesto za koje je ponudio najveći iznos zakupnine bez obzira na lokaciju. Ostala prodajna mjesta će se dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.

   6.   Detaljne obavijesti o navedenim lokacijama i oznaku na grafičkom prikazu zainteresirani  mogu dobiti u  Upravnom odjelu za gospodarenje gradskom imovinom, Narodni trg 1, soba broj 16 (prizemlje).

7.   Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

a)   ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro  računa za povrat                 jamčevine,

b)            original ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu ili original ili ovjerenu                         presliku odobrenja za obavljanje djelatnosti za fizičku osobu (ovjerenu presliku obrtnice),

c)            oznaku lokacije i broj prodajnog mjesta za koju se daje ponuda u natječaju,

d)  ponuđeni iznos zakupnine izražen u apsolutnom iznosu u kunama,

e)   dokaz o uplaćenoj jamčevini (jedno prodajno mjesto - jedna jamčevina)

   8.   Za postavu pokretnih stalaka i naprava za prodaju vlastoručno izrađenih predmeta, nakita, rukotvorina i umjetničkih slika mogu se natjecati samo fizičke osobe koje imaju status umjetnika, te dužni su dostaviti

   potvrdu o završenoj likovnoj akademiji  ili potvrdu o članstvu u HDLU-u, obnovljenu za 2013. godinu ili su članovi likovnih udruženja, te dužni su dostaviti potvrdu o članstvu udruženja obnovljenu za 2013. godinu.

Za postavu naprava za portretiranje mogu se natjecati samo fizičke osobe koje imaju diplomu o završenoj  likovnoj umjetnosti, koju su dužni dostaviti ili su članovi likovnih udruženja, te dužni su dostaviti potvrdu o članstvu udruženja obnovljenu za 2013. godinu.

9.   Ponuditelji koji se natječu, moraju imati podmirene sve dospjele obveze prema Gradu Zadru, do dana   javnog  otvaranja ponuda.

10.    Radi ostvarivanja prava prednosti pri izboru najpovoljnijeg ponuditelja, osobe na koje se odnosi Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (N. N. 174/04) trebaju se pozvati na pravo prvenstva, te dostaviti pravovaljan dokaz o svojem statusu.

11.    Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do  trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.

Ako nakon donesene odluke o dodjeli  javne površine najpovoljniji ponuditelj odustane od dobivene javne  površine i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetnu javnu površinu natječaj će se ponoviti.

12.    Za javne površine pod rednim brojem 1., 2., 3., 4. i 5.  najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je dostaviti bjanko zadužnice, u iznosu zaduženja za zakup za ugovoreno razdoblje, radi osiguranja plaćanja zakupnine solemnizirane kod javnog bilježnika.

13.    Najpovoljniji ponuditelj koji bude izabran dužan je u roku 15 (petnaest) dana po primitku obavijesti uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju i zaključiti ugovor o zakupu javne površine. U protivnom smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.

14.    Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:

         GRAD ZADAR

         Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

         s naznakom  „za natječaj" Klasa:363-01/13-01/38

         Narodni trg 1, 23000 ZADAR

preporučenom pošiljkom ili dostavom na pisarnicu Grada Zadra, te bez obzira na način dostave rok za dostavu ponuda je zaključno do dana i sata objavljenog javnog otvaranja ponuda, odnosno ponuda mora biti zaprimljena na gradskoj pisarnici do tog trenutka.

15.    Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 18. veljače 2013. godine, u 13,00 sati, u Velikoj vijećnici,   Narodni trg 1, Zadar. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.

16.    Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovremene i neprecizne pristigle ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Gradu Zadru, do dana javnog otvaranja ponuda.

17.    U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine,  pravo prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici Grada Zadra.

18.    Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 (petnaest)  dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude ne budu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja.

19.    Sudioniku javnog natječaja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će  se u utvrđeni iznos zakupnine.

20.    Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, o trošku zakupnika kod javnog bilježnika, osim za ugovore o zakupu javnih površina za koje se ugovori plaćanje cjelokupne zakupnine unaprijed.

21.    Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.                                                                        

 

GRADONAČELNIK GRADA ZADRA

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.