Ostalo / Grad Zadar

Zakup poslovnih prostora i zakup dijela prostora za postavu bankomata

Zakup poslovnih prostora i zakup dijela prostora za postavu bankomata

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (NN bri 125/11) i članka 3. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (Glasnik Grada Zadra br.­­­­­­ 1/12) i na temelju Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, klasa: 372-01/13-01/01, ur.broj: 2198/01-1/4-13-26, od 21. lipnja 2013.g., Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći

1. Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pripada pravnim i fizičkim osobama, koje su registrirane za obavljanje djelatnosti za koje se natječu.

2. Ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

a)     Ime i prezime ponuditelja, odnosno tvrtke s adresom, sjedištem, te broj žiro-računa za povrat jamčevine;

b)     Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine prema iznosu u tablici, na žiro-račun PRORAČUN GRADA ZADRA (broj žiro-računa kod OTP banke d.d. Zadar, 2407000-1852000009) sa svrhom uplate "Jamčevina",  poziv na broj 26 7811-051-OIB. Ponuditeljima koji ne budu izabrani, jamčevina će biti vraćena, a jamčevina osobe čija ponuda bude prihvaćena će se zadržati i obračunati u zakupninu.

Najpovoljniji ponuditelj gubi pravo na povrat jamčevine, ukoliko povuče ponudu nakon što se pristupi postupku javnog otvaranja ponuda.

c)     Dokaz (u originalu ili ovjereni preslik) i to iz sudskog registra (Rješenje o upisu u sudski registar sa svim prilozima) za trgovačko društvo ili ustanovu, odnosno obrtnice, ako se radi o fizičkoj osobi;

d)     Dokaz o uspješnosti poslovanja (BON-1 i BON-2, ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja, odnosno odgovarajuća potvrda banke) za pravne osobe, te BON-2 (SOL-2) za fizičke osobe, ne stariji od 30 dana, od objave natječaja;

e)     Dokaz o podmirenim dospjelim obvezama plaćanja poreza i doprinosa za zdravstveno i mirovinsko osiguranje u Republici Hrvatskoj (Potvrda porezne uprave u originalu ili ovjerenom presliku, ne starija od 30 dana, od dana objave natječaja)

f)      Ponuditelji koji se natječu, pravna ili fizička osoba, moraju po svim osnovama imati podmirene dospjele obveze prema Gradu Zadru do trenutka javnog otvaranja ponuda.

Osobe koje su bile odgovorne osobe u društvima, uprava društva/predsjednik uprave, osobe i pravne osobe osnivač/suosnivač u drugim pravnim osobama koje imaju dospjelih obveza prema Gradu Zadru, da bi bili sposobni ponuditelji, moraju imati podmirene dospjele obveze prema Gradu Zadru s osnova tih društva, do trenutka javnog otvaranja ponuda;

3.    Pravo na zakup poslovnoga prostora, odnosno dijela prostora za postavljanje bankomata ima natjecatelj, koji ispunjava uvjete iz natječaja, te uvjete utvrđene Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora i Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora;

4.     Ponuda za poslovne prostore od red. broja 1. do 7. mora biti izražena u eurima po m2 mjesečno. Zakupnina se plaća u protuvrijednosti u kunama  prema srednjem tečaju HNB-e, na dan ispostave računa;

5.     Za poslovne prostore pod red. brojem  1. i 3. najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je dostaviti kao osiguranje plaćanja bezuvjetnu bankarsku garanciju plativu na prvi poziv, u iznosu zaduženja za prvu godinu zakupa ili platiti unaprijed zakupninu za jednu godinu, s tim da je ponuditelj u obvezi da mjesec dana prije isteka bankarske garancije za prvu godinu zakupa, mora dostaviti bezuvjetnu bankarsku garanciju plativu na prvi poziv u iznosu zaduženja za drugu godinu ugovorenog zakupa ili platiti unaprijed zakupninu za drugu godinu ugovorenog zakupa.

Ukoliko isti to ne ispuni u roku označenom u točki 12. ovog Natječaja, smatra se da je odustao od poslovnog prostora, te gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni prostor javni natječaj će se ponoviti.

6.     Za poslovni prostor pod red. brojem  6., te dio prostora za postavljanje bankomata pod red. brojem 8., najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je platiti unaprijed zakupninu za jednu godinu, s tim da je ponuditelj u obvezi da mjesec dana prije isteka prve godine zakupa, mora platiti unaprijed zakupninu za drugu godinu ugovorenog zakupa.

Ukoliko isti to ne ispuni u roku označenom u točki 12. ovog Natječaja, smatra se da je odustao od poslovnog prostora, te gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni prostor javni natječaj će se ponoviti.

7.     Za poslovne prostore pod red. brojem 2., 4., 5. i 7., najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu, dužan je dostaviti bjanko zadužnice, u iznosu zaduženja za zakup za ugovoreno razdoblje, radi osiguranja plaćanja zakupnine solemnizirane kod Javnog bilježnika;

8.     Poslovni prostor, te dio prostora za postavljanje bankomata se daje u zakup u viđenom stanju, bez prava na povrat uloženih sredstava;

9.     Ponuditelj može dostaviti samo jednu ponudu za poslovni prostor, odnosno za postavljanje bankomata za koji se natječe. Ako se ponuditelj natječe za više poslovnih prostora, za svaki je prostor potrebito dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici, te ponovo uplatiti jamčevinu prema iznosu u tablici;

10.   Radi ostvarivanja prava prednosti pri izboru najpovoljnijeg ponuditelja, osobe na koje se odnosi Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne Novine", broj 174/04) trebaju se pozvati na pravo prvenstva te dostaviti pravovaljan dokaz o svojem statusu.

11.   Ponude za natječaj upućuju se u pisanom obliku Povjerenstvu za provedbu natječaja u zatvorenoj  omotnici s naznakom "ZA NATJEČAJ ZA POSLOVNI PROSTOR klasa: 372-01/13-01/01, ur. broj: 2198/01-5/1-13-25, NE OTVARATI", na adresu: Grad Zadar, Narodni trg 1, 23000 Zadar, bez obzira na način dostave, rok za dostavu ponuda je najkasnije do datuma i sata javnog otvaranja ponuda;

12.   Najpovoljniji ponuditelj dužan je sklopiti Ugovor o zakupu najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka Odluke o dodjeli poslovnog prostora i dijela prostora za postavljanje bankomata. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne sklopi Ugovor o zakupu poslovnog prostora u naznačenom roku, smatra se da je odustao od istog, te gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni poslovni prostor, javni natječaj će se ponoviti.

Najpovoljniji ponuditelj kojem bude dodijeljen poslovni prostor, dužan ga je staviti u funkciju u skladu s Odlukom Povjerenstva za provedbu javnog natječaja;

Najpovoljniji ponuditelj kojem bude dodjeljen dio prostora pod red. brojem 8. za postavljanje bankomata, dužan ga je staviti u funkciju u skladu s Odlukom Povjerenstva za provedbu natječaja, te u skladu s Konzervatorskim uvjetima.

13.   Javno otvaranje ponuda izvršiti će Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana 09. srpnja 2013. godine, u 13 sati u Velikoj vijećnici, Narodni trg 1.

14.   Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili ovlašteni predstavnici ponuditelja;

15.   O rezultatima izbora sudionici će biti izvješteni najkasnije u roku od 30 dana, od dana javnog otvaranja ponuda;

16.   Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava - potvrđen (solemniziran) kod Javnog bilježnika, sukladno odredbi čl. 4., st.3. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora, a na trošak zakupnika kod Javnog bilježnika;

17.   Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja, u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.    

                                                 GRADONAČELNIK GRADA ZADRA             

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.