#info
Niche parfemi – po čemu se razlikuju od dizajnerskih?
Ako se smatrate ljubiteljicom očaravajućih mirisa, sigurno ste već čuli za niche parfeme. No, znate li što taj naziv - koji sve češće čujemo - zapravo znači?
Riječ ”niche” je posuđena iz francuskog jezika, znači ”niša”, i u ovom kontekstu upućuje na mirise koji su neobični, specifični, rijetki, a često ih je i teže pronaći zbog drukčijeg načina distribucije, nego je to slučaj s dizajnerskim parfemima.
Niche parfemi se, naime, prodaju samo na odabranim mjestima, poput ekskluzivnih trgovina.
Ali vratimo se na njihovu srž – niche parfeme stvaraju proizvođači posvećeni isključivo proizvodnji parfema, za razliku od modnih kuća koje se bave i proizvodnjom mnogih drugih proizvoda.
I dok je kod modnih kuća naglasak na masovnoj proizvodnji, za niche parfeme vrijedi upravo suprotno, oni se proizvode u ograničenom broju i namijenjeni su užoj publici koja, osim što traga za nečim drukčijim, posebno cijeni kvalitetu odabranih sastojaka.
Koja je razlika između dizajnerskih i niche parfema?
Pitanje masovne ili limitirane proizvodnje nije jedino po čemu se razlikuju dizajnerski i niche parfemi. Većina dizajnerskih parfema se oslanja na mirisne note koje su već dobro poznate i popularne, a niche parfemi se temelje upravo na istraživanju novih i uzbudljivih kombinacija sastojaka, kako bi osobi koja ih koristi osigurali stvarni osjećaj individualnosti.
Dakako, u tom smislu važnu ulogu igra i njihova dostupnost u limitiranom broju jer ako kupite parfem koji se proizvodi u ograničenoj seriji i ima specifičan miris koji odgovara upravo vama, mala je vjerojatnost da ga koristi i netko u vašoj blizini.
Dizajnerski i niche parfemi se često razlikuju i po dizajnu bočica. Bočica dizajnerskog parfema obično nosi veliki logo modne kuće koja ga proizvodi, a takve su bočice često raskošno dekorirane i vrlo upadljive.
S druge strane, bočice niche parfema su obično jednostavne, minimalističkog dizajna, kako bi se dodatno naglasilo da je stvarna vrijednost ovih parfema u odabiru sastojaka i njihovoj kvaliteti. U konačnici, niche parfemi grade svoju reputaciju upravo na kvaliteti, a ne na ambalaži ili imenu.
Isplati li se izdvojiti novac za niche parfeme?
Apsolutno – DA! Kupnja niche parfema je prilika za posjedovanje mirisa koji rijetki drugi imaju. Niche parfemi se često opisuju i kao “umjetnički” jer su izrađeni sa strašću i s ciljem da osiguraju bogatije mirisno iskustvo.
Osim toga, njih izrađuju samo vrhunski majstori zanata, a svaki je miris sastavljen prema strogim industrijskim načelima, koristeći isključivo kvalitetne sastojke. Konačni proizvod je jedinstven, bogat i vrhunske kvalitete.
Nije loše imati na umu da visoki standardi kvalitete ujedno znače da ovi parfemi neće sadržavati sastojke koji mogu izazvati nelagodu ili iritaciju kože, kaže Centar zdravlja, portal za zdraviji i sretniji život.
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Reci što misliš!