Netflix
'Squid Game 2' pogledan 126 milijuna puta u samo 11 dana
U prvih nekoliko dana nove godine milijuni ljudi diljem svijeta ponovno su uvučeni u nasilnu priču serije "Squid Game", a Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija.
Netflix je izvijestio o 58,2 milijuna pregleda između 30. prosinca i 5. siječnja, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126,2 milijuna puta u samo 11 dana.
Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija. Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.
Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je objasnio svoj globalni uspjeh za dpa na način da je to "priča s kojom se ljudi mogu identificirati - bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost".
Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se na Netflixu prikazivati 26. prosinca. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.
Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021. ukupno 265 milijuna puta u prvih 90 dana - više od bilo koje druge Netflixove serije do danas.
Izdvojeno
-
BK Posedarje poziva sve članove i prijatelje Kluba na svečanu dodjelu nagrada Hrvatskog biciklističkog saveza za najbolji Klub Hrvatske, najbolje bicikliste Hrvatske, te osvajače XCO Kupa Hrvatske.
-
Možda već neko vrijeme niste bili u teretani ili na pilates - ali to ne znači da se vaše tijelo ne kreće. Razmislite samo o čišćenju stana ili nošenju namirnica uz stepenice. Postoji engleski izraz za ovaj pokret NEAT (non-exercise thermogenesis). Ali je li to dovoljno ili samo bolje nego ništa?
-
Generacija Z konzumira manje alkohola u odnosu na prethodne generacije. Sve je veći interes mladih za druženjem bez alkohola
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
Reci što misliš!