Lifestyle

#moda

Trogir, kaputi i Fani Čapalija u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight

Trogir, kaputi i Fani Čapalija u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight
Matea Smolčić Senčar

Zakoračili smo u najljepše doba godine, prepuno raznih poslovnih i privatnih događanja. Temperature su sve niže ali to ne znači da je nemoguće izgledati dotjerano.

Svima omiljeni odjevni predmet – bezvremenski kaput, i ovih hladnijih mjeseci postaje zvijezda gradskih ulica.

Zimska kolekcija domaćeg brenda Deight, prepuna je divnih krojeva i materijala, koji osim što izgledaju besprijekorno, imaju i onu drugu funkciju koja ne smije biti zanemarena, a to je da griju. Upravo tome doprinose pomno birani vrhunski materijali, čija kvaliteta traje godinama.

Fani Čapalija za DeLight - Zimska modna priča Fani Čapalija za DeLight - Zimska modna priča

Grad Trogir, prepun romantičnih kadrova, ovoga je puta bio savršena kulisa, a u glavnoj ulozi se našla prekrasna Fani Čapalija koja nosi titulu jedne od najljepših Hrvatica. „Svaki komad mi daje samopouzdanje i svojevrsnu snagu. Kad nosim neki od komada iz DeLight kolekcije, osjećam se moćno, baš poput zvijezde koja daje svijetlo“ – dodaje Fani.

U ovoj zimskoj kolekciji, naglasak je stavljen na kapute, ali svoje mjesto u istoj našlo je i odijelo Ann Marie od vune s metaliziranim nitima te haljine naziva Maxine, koje će se divno uklopiti u ovo blagdansko vrijeme jer su prožete „liquid“ šljokicama u nude i bezvremenskoj crnoj, a klasična Joanne od 100% vune, nepogrešiv je odabir.

Glavne zvijezde, definitivno su raskošni kaputi, uz odijela sinonim ovog brenda, čija kvaliteta izrade nikada ne razočara. Kaput Andrej, dolazi u crnoj, bež, boji maline te u karirano crveno, bijelo, crnoj varijanti, a u njegovom sastavu kriju se kašmir, alpaka i ruska vuna. Kaput Angela u popularnom teddy tkanju, dolazi također u crnoj i bež boji i njegov sastav je 100% ruska vuna. U boji fuksije koja ne prolazi nezapaženo, našao se kaput Julia, koji svojim dvorednim kopčanjem vječiti klasik pretvara u još jedan bezvremenski komad, a i svojim sastavom od 50% vune i 50% kašmira, nimalo ne razočarava.

Svakom svojom kampanjom pa tako i odjevnim komadom, DeLight svojim pristupom i kvalitetom izrade, podiže ljestvicu, a upravo to i dokazuje luksuznim tkaninama, finoćom i činjenicom te misao vodiljom kako se odjevni komadi trebaju i mogu prenositi s generacije na generaciju.

“Predivna žena koja ponosno nosi svoje godine, ne skrivajući ništa - zaista je prava DeLight žena. Fani je ovom kampanjom utjelovila upravo ideal DeLight žene - snažne, posebne, ponosne i svjesne sebe. Naši odjevni komadi su puno više od savršeno iskrojenih, vrhunski sašivenih i kvalitetnih odjevnih predmeta, oni su vjetar u leđa ili dodatna snaga koju dajemo svojim klijenticama. Naša odjeća je pravi luksuz koji traje godinama i u kojoj ćete se uvijek osjećati posebno i zapaženo, ali na diskretan i privlačan način" – tvrdi Ivan Friščić, poznati zagrebački dizajner, stilist i vlasnih brenda DeLight.

Za fotografije i postprodukciju zaslužna je Matea Smolčić Senčar, a za kreativno vodstvo Ivona Kuzmanić.

Nakit u kampanji potpisuje Jewelry Knot (Grop Gallery), a za make up bila je zadužena Maja Banić. Frizura je rad Karle Vukušić iz Bohemian Tribe Beauty Concept-a.

Svi artikli prikazani u ovoj kampanji mogu se kupiti u DeLight trgovini u Vlaškoj 6 u Zagrebu, a sve novosti uvijek možete saznati i putem službene Instagram i Facebook stranice.


Reci što misliš!