bajka s nastavlja...
Izlazi nova kolekcija IKone, a modni trio najavljuje i lijepa iznenađenja
Iako je Kristina Burja naviknuta na samostalan rad, više je nego zadovoljna kako sve funkcionira u timu IKona.
Sunce, more, vjetar, školjke i biseri inspiracija su nove kolekcije. Kampanja je snimljena na Šolti, u ambijentu predivnog dvorca Martinis Marchi iz 18. stoljeća koji je svojom poviješću i ljepotom savršeno ilustrirao hedonističku modnu priču IKone.
"To je moj mali raj za koji sam posebno vezana, oaza koja za moju obitelj znači mir i odmor. Šolta je istovremeno divlja i pitoma, glamurozna i samozatajna, ta nam se energija savršeno uklopila u novu kolekciju jer se većina komada uz drukčije stiliziranje može nositi na više načina i u različitim prigodama. Primjerice, haljina za plažu uz druge cipele i nakit u trenu postaje večernja", objašnjava Marijana Batinić te ne skriva zadovoljstvo novom kolekcijom koja oslikava njezin itekako prepoznat i hvaljen modni izričaj.
Iva Gradišer, stilistica i dizajnerica koja već godinama surađuje s Marijanom i Kristinom te s njima dijeli isti modni senzibilitet, ovako opisuje njihovu novu modnu priču: "IKona nudi haljine koje imaju moć transformacije, hlače i bluze koje u kombinaciji izgledaju kao odijelo ili kombinezon, ovisno o načinu vezanja. Želja nam je bila rasteretiti kofer prilikom odlaska na godišnji odmor, te s tri odjevna komada dobiti puno više kombinacija koje se mogu nositi u različitim prigodama.
Multifunkcionalnot, praktičnost i transformacija u drukčije odjevne predmete obilježile su tako i ovu kolekciju".
Sve su to bezvremenski komadi koje poželiš imati zauvijek. Budući da kolekcija predstavlja jednostavnost dizajna, bilo nam je bitno i dodatke svesti na minimum pa su jedino košulje dobile biserne perle koje zaokružuju cijelu ljetnu priču, a prati je paleta boja koja asocira na Dalmaciju, more, masline, kamen i zalazak sunca. I to onaj 'krvavi' koji ostavlja bez daha, s crveno-ružičastim nijansama ljetne čarolije i ljepote", dodaje Iva.
Iako je Kristina Burja naviknuta na samostalan rad, više je nego zadovoljna kako sve funkcionira u timu IKona.
Podjela posla je jasna, a harmonija, kaže, čvrsta. "Zanimljivo mi je promatrati kako se ljudi koji nisu upoznati s cijelim procesom postavljaju u određenim situacijama. Volim tu drugu perspektivu koju mi daju Marijana i Iva jer ponekad se zatvorite u neku svoju rutinu stvaranja i poslovanja te vam treba mali odmak. IKona definitivno ima svoju vjernu publiku zahvaljujući Marijaninoj karizmi i stilu koji bi svatko poželio prisvojiti", zaključuje Kristina.
Prije nego što su Iva i Marijana ozbiljnije ušle u ovaj posao, nisu ni sanjale s kojim teškoćama se susreću modni kreatori. Jedno je, naime, imati viziju, a nešto sasvim drugo realizirati zamisli te, dakako, ispoštovati rokove i narudžbe.
"Kristini tu skidamo kapu, jer proces od ideje do realizacije je nevjerojatno iscrpljujuć, pogotovo u vremenima za vrijeme i nakon pandemije. No, ljubav prema dizajnu i dosadašnji uspjeh IKone ne dopuštaju nam da odustanemo", poručuje Marijana koja je zaštitno lice nove kampanje.
Za kraj, još jedna lijepa novost - IKona će uskoro plasirati i limitiranu liniju nakita!
Izdvojeno
-
Rok za dostavu uzoraka je 24. ožujka 2025. godine. Uz maslinare iz svih sedam jadranskih županije Hrvatske, očekujemo sudjelovanje maslinara i iz susjednih zemalja Slovenije, BiH i Crne Gore, kaže Benito Pucar. Kako i gdje dostaviti uzorke?
-
Nalazimo se u razdoblju u kojem će izdvajanja za obranu doseći razine kakve nismo vidjeli od Hladnog rata, a Hrvatska će to pratiti, kazao je u utorak premijer Andrej Plenković
-
Ove godine, za razliku od prošlogodišnjeg oduševljenja pobjedničkom pjesmom "Rim tig tagi dim'' Marka Purišića poznatijeg kao Baby Lasagna na Dori, nova pobjednička pjesma "Poison cake" Marka Bošnjaka nije naišla na istu vrstu podrške
-
Iz Vatikana su stigle najnovije informacije o stanju pape Franje koji je 19 dana u bolnici
Reci što misliš!