#automobili
Znate li koliko bi Stojadin danas koštao? Ne bi bio toliko jeftin koliko možda mislite
Zastava 101 poznatija kao Stojadin je u svoje vrijeme bio jedan od rijetkih automobila s istoka koji se mogao nositi s konkurencijom sa zapada.
Naravno, jedna od tajni uspjeha Zastave 101 je bila talijanska podloga, kao i sama činjenica da je bio jedan od prvih kompaktnih modela na tržištu. Praktična petera vrata su bila raritet, a pritom je Stojadin kao domaći proizvod imao vrlo popularnu cijenu. Zahvaljujući Avto magazinu iz 1972. godine možemo saznati koliko je tada stajao Stojadin. Traženi iznos je bio 2084 USD, što bi preračunato u današnje vrijednosti bilo 11.441 euro, prenosi na Facebooku "Oficijalna stranica Zastava 101 foruma".
Puno ili malo, procijenite sami. Mi ćemo tek spomenuti kako se zadnja iteracija Yuga pod nazivom Zastava Tempo u Hrvatskoj mogla dobiti za oko 40.000 kuna u kombinaciji 1.1 benzinca i jednogodišnjeg jamstva. Danas pak najjeftiniji automobil na tržištu koji bi mogao ući u segment kompakta je Dacia Sandero s cijenom od 86.900 kn.
Vezane vijesti
-
-
-
Počinju pripreme za Uskrs, one duhovne, ali i one organizacijske - što i gdje kupiti i koliko potrošiti za blagdanski stol?
-
Kao što se i pretpostavljalo, još jedan sustav postat će dio obavezne opreme automobila, i to već od srpnja iduće godine.
Izdvojeno
-
HOROSKOP - Dnevni horoskop
-
Omiljeno sanjkalište Ličana i Dalmatinaca Cvituša kod Lovinca, otvorila je svoja vrata. Snijega ima obilje, na radost i veselje najmlađih, ali i onih starijih pa zimske radosti - mogu početi.
-
Italija je drastično povećala kazne za cijeli niz prometnih prekršaja, uključujući strože kazne za vožnju iznad dopuštene razine alkohola u krvi koje mogu doseći do 2200 eura, zajedno sa šestomjesečnom zabranom vožnje.
-
Taylor Swift je dvije godine dugom i dvije milijarde dolara vrijednom turnejom srušila rekorde, ispisala povijest i doslovno izazvala potres. Što bi nakon toga najveća zvijezda svijeta još uopće mogla učiniti?
Reci što misliš!