naša poznata tenisačica
Donna Vekić pokreće svoj brand na rođendan i prvi dan Wimbledona
DNNA je novi brand mirisa za interijer namijenjen globalnom tržištu. Spajajući stoljetnu tradiciju Murano stakla, mirisnih kreacija iz centra parfumerije u svijetu – Grasse, Francuska i pčelinjeg voska iz Parka prirode Kopački rit, DNNA je kreirala vrhunska tenisačica Donna Vekić.
DNNA ima za cilj razvijati se i obogatiti segment interijera sa svojim proizvodima, a kao prvu liniju odabrani su mirisi za interijer, koji su Donnina velika strast izvan terena.
Neki kažu da je moguće osjetiti miris pobjede ili poraza. Donna kaže kako u sjećanje može dozvati miris gotovo svih svojih uspomena, posebno onih koje ju podsjećaju na putovanja i igranje tenisa.
To je život – kombinacija raznih izazovnih i opuštajućih trenutaka. Svi teški trenuci podsjećaju nas da imamo nešto za što se vrijedi boriti te nas uče da više cijenimo trenutke uživanja. I to je ono što DNNA želi podijeliti s nama – suze, krv, trud, isprepleten nježnošću, luksuzom i brigom o sebi.
DNNA i Donna najveću pažnju posvećuju kvaliteti mirisa. Proizvodi sadrže formule mirisa osmišljene u poznatom parfemskom centru Grasse u Francuskoj, a dizajnirao ih je parfumer Arnaud Fourré. Svaki od 5 mirisa sastoji se od kontrastnih i karakternih nota koje savršeno upotpunjuju jedna drugu. U prvoj DNNA kolekciji moći ćete birati između Mango&Vanilla, Champagne&Strawberry, Amber&CBD, Wild mint&Mimosa ili Bergaomt&Patchouli.
Velika važnost pridodana je i sastavu proizvoda, svijeće su izrađene od 100 % prirodnog voska napravljenog uz pomoć pčela iz Parka prirode Kopački Rit u Hrvatskoj, a odašilju negativne ione kako bi pročistile i poboljšale kvalitetu zraka. Osim samog mirisa, vrlo je važan i dizajn. Zato je svaka posuda za svijeće jedinstvena i napravljena od najkvalitetnijeg Murano-stakla: ručno izrađena, puhana, grijana i hlađena te personalizirana, a potpisao ju je Murano majstor Stefano Mattiello. Svi ti detalji čine savršeno pakiranje za mirisne svijeće i štapiće te tvore elegantan dodatak interijeru.
Da se radi o vrhunsko dizajniranom proizvodu svjedoči i inovativna ambalaža u kojoj se nalazi proizvod, koju je dizajnirala svjetski nagrađivana agencija Bruketa&Žinić&Gray.
„Želim da dizajn i mirisi prenose moju poruku podsjećajući nas na krhkost, ali i da potaknu ljude da nikad ne odustaju. Svaki napor zahtijeva opuštanje, svaka ozljeda treba zacijeliti i svaki se stres mora otpustiti – upravo tomu služe moji proizvodi!“ – rekla je Donna Vekić.
DNNA kolekciju možete pronaći na premium prodajnim mjestima, a već su ostvarene i prve kolaboracije sa luksuznim hotelima s pet zvijezdica. Proizvodi su dostupni i na webshopu www.dnna.eu na kojem možete pronaći i više informacija o posebnostima svakog mirisa i pronaći posebni kutak DNNA FOR BEES.
DNNA daruje dio zarade od prodaje svijeća opstanku pčelinje zajednice u Parku prirode Kopački rit. Kako izgleda netaknuti dio prirode iz srca Slavonije i Baranje odakle dolazi osnovna sirovina za mirisne svijeće, pogledajte na inspirativnom videu
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!