Lifestyle

„Food Table in Japan“

Vina Kraljevskih vinograda četvrtu godine za redom na najvećem sajmu trgovine u Japanu

Vina Kraljevskih vinograda četvrtu godine za redom na najvećem sajmu trgovine u Japanu
Fabio Šimićev

Kraljevski vinogradi su jedna od rijetkih hrvatskih tvrtki koja je sudjelovala po četvrti put zaredom na sajmu u svojstvu izlagača preko japanske partnerske tvrtka Fuji Trading koja je, među ostalim proizvodima, predstavila vina renomiranih hrvatskih vinara.

„Food Table in Japan“ jedan je od najvećih sajmova prehrambene industrije u Japanu. Ovogodišnji sajam, koji se sastoj od četiri paralelne izložbe - Supermarket Trade Show, KodawariFood Fair, Delicatessen Trade Show i GaishokuFood Table, održan je u veljači 2019. godine u Tokiju.

Kraljevski vinogradi su jedna od rijetkih hrvatskih tvrtki koja je sudjelovala po četvrti put zaredom na sajmu u svojstvu izlagača preko japanske partnerske  tvrtka Fuji Trading koja je, među ostalim proizvodima, predstavila vina renomiranih hrvatskih vinara.

Izvoz  vina Kraljevskih vinograda u Japan započeo je prije pet godina nakon čega se svake godine u veljači predstavlja na najvećem sajmu trgovine u Japanu.

Predstavljanje vina u Tokyu, Osaki, Nagasaki, Okinawa i drugim japanskim gradovima, kao i posjetejapanskih partnera Zadru i Punta Skali, obuka japanskih studenata u uzgoju vinove loze i proizvodnji vina, dio je dugogodišnjeg projekta  promocije ove vinarije u Japanu.

I ove godine je u posjeti izložbenom paviljonu bio nazočan i veleposlanik Hrvatske u Japanu gospodin Dražen Hrastić koji je predstavio turističke i gospodarske potencijale Hrvatske japanskim turstima i gospodarstvenicima. 

Japan je posebno zahtjevno i vrlo zanimljivo tržište za hrvatske vinare koji mogu pružiti autentična vina visoke kvalitete. U Japanu se godišnje popije blizu 400 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, među kojima hrvatska vina sve više dobivaju na značaju.


Reci što misliš!