Labud i Europa Donna
Kupnjom Čarlija "Samo za nju" donirate 50 lipa za borbu protiv karcinoma dojke!
Tvrtka Labud i udruga Europa Donna Hrvatska udružili su snage u hvalevrijednoj akciji "Samo za nju", putem koje kupnjom limitiranog izdanja Čarlija "Samo za nju" s mirisom šumske jagode donirate 50 lipa spomenutoj udruzi – za borbu protiv raka dojke.
Ključni je cilj ove humanitarne akcije podići svijest o važnosti redovnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti, a želja je da akcija dodatno odjekne i među mlađim ženama, u 20-im i 30-im godinama, koje su manje informirane ali, nažalost, također unutar rizične skupine.
Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena, a ta zloćudna bolest koja pogađa žene sve mlađih dobnih skupina u Hrvatskoj je u stalnom porastu. Najviše oboljelih je u skupini između 50 i 69 godina, dok je vodeći uzrok smrti u dobi od 35 do 45. Zajedničkom kampanjom Labuda i Europa Donne Hrvatska želi se naglasiti važnost pravovremenih pregleda jer rano otkrivanje i postavljanje dijagnoze u početnom stadiju bolesti znatno povećava šansu za uspješnim izlječenjem budući da se više od 90 % žena s rakom dojke može izliječiti ukoliko se rak otkrije dovoljno rano.
„Tvrtka Labud suradnjom s udrugom Europa Donna Hrvatska u akciji „Samo za nju“ primarno želi doprinijeti osvještavanju važnosti ranog otkrivanja karcinoma dojke, najčešće maligne bolesti kod žena u Hrvatskoj. Apel je to svim djevojkama i ženama da se informiraju, nauče kako napraviti samostalni pregled i steknu naviku redovnog odlaska na ultrazvuk i/ili mamografske preglede. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, više od 90 posto bolesnica s rakom dojke može se izliječiti ako se dijagnoza bolesti postavi u ranom stadiju. Redovitim pregledom, koji uključuje samopregled, mamografiju i ultrazvučni pregled dojki, rak dojke može se otkriti u ranom stadiju, kada su izgledi za izlječenje mnogo veći. Naš apel se jasno očituje i u glavnoj poruci kampanje: „Pregled ne košta ništa, a život nema cijenu.“ – izjavila je Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda.
Europa Donna Hrvatska skraćeni je naziv humanitarne udruge Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna, čije su temeljne djelatnosti borba protiv raka dojke i promicanje kvalitete liječenja spomenute bolesti. Kontinuirano je osvještavanje i upozoravanje žena na važnost prevencije i odlazak na preglede prepoznato i u segmentu društveno odgovornog poslovanja tvrtke Labud, a plemenita će nakana ove humanitarne akcije, uz simbolično doniranje od 50 lipa udruzi Europa Donna, biti ostvarena ako se njome potakne žene na edukaciju, samopreglede, kao i odlazak na specijalističke liječničke preglede. Na LINKU udruge Europa Donna Hrvatska možete se detaljnije informirati, a za sve informacije se možete obratiti i vašem liječniku opće prakse. Svaki dan je pravo vrijeme za pregled, napravite vaš pregled već danas.
Čarli "Samo za nju" u ruhu svježe, zrele šumske jagode na policama ćete, osim po istančanoj crvenoj boji, prepoznati i po ilustraciji roze trakice, univerzalnog znaka solidarnosti s oboljelima.
Izdvojeno
-
Nakon provedenog kriminalističkog istraživanja, protiv 49-godišnjaka se podnosi kaznena prijava zbog sumnje da je počinio kazneno djelo Neovlaštena proizvodnja i promet drogama, javljaju iz PU zadarske.
-
Sveta Luca na Viru u šatoru "Božićna čarolija", 13. prosinca od 10 sati!
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
Izložba je otvorena za posjetitelje do 31. siječnja 2025. godine. Ne propustite priliku da uronite u ljepotu Velebita!
Reci što misliš!