modni kutak
Diesel zajedno sa svjetskim influencerima u kampanji protiv mržnje
Prihodi od prodaje Haute Couture odjevnih komada Diesel će donirati zakladu Only The Brave koja se bori protiv nasilja na internetu.
Diesel je lansirao odličnu kampanju pod naslovom „The more hate you wear the less you care“. Diesel je dio mržnje, odnosno hatea i negativnih komentara o brandu koje je primio tijekom vremena na društvenim mrežama poput „Diesel is dead“ i „Diesel not cool anymore“ s ponosom pretvorio u jedinstvene natpise na odjevnim predmetima te temom cijele njihove kampanje.
Diesel „The more hate you wear the less you care“
Negativne poruke “Diesel is dead”, “Diesel is uncool” i “Overpriced shit” pojavile su se i na izlozima Diesel trgovina širom svijeta. Možemo reći, poprilično odvažan i hrabar potez, ali i zanimljiv marketinški pristup što ilustirira činjenica da se policija u Milanu pojavila ispred Dieselove trgovine misleći kako je trgovina vandalizirana.
Diesel „The more hate you wear the less you care“
Poznato je kako niitko ne dobiva više mržnje od poznatih osoba na društvenim mrežama pa se stoga u kampanju uključila i skupina svima dobro poznatih influencera - Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In i Jonathan Bellini kako bi pomogli prenijeti važnu poruku da što te više mrze, to te je manje briga. U tu svrhu poznate osobe odabrale su neke od najgorih komentara koje su ikada čuli o sebi te su dizajnirani ekskluzivni “Haute Couture” odjevni predmeti.
Diesel „The more hate you wear the less you care“
U kampanji pod nazivom Haute Couture sudjeluju influenceri iz cijelog svijeta koji na društvenim medijima stvaraju i dijele sadržaj s najgorim porukama mržnje koji su primili na svojim profilima odjeveni u personaliziranu odjeću. Limitirana Diesel Haute Couture kolekcija uključuje majice kratkih rukava, hoodie majice, tunike i jakne te je dostupna i u Diesel trgovinima u Hrvatskoj.
Diesel „The more hate you wear the less you care“
Također, Diesel poziva sve ostale da kreiraju svoje jedinstvene Haute Couture odjevne predmete, naime tijekom listopada Diesel će omogućiti svim svojim kupcima personalizirati novu kolekciju, tako što će kupci kreirati najgori komentar koji su ikada dobili o sebi.
Prihodi od prodaje Haute Couture odjevnih komada Diesel će donirati zakladu Only The Brave koja se bori protiv nasilja na internetu.
Diesel „The more hate you wear the less you care“
Wall
Vezane vijesti
-
Ako u jesensku sezonu poželite zakoračiti u posebnom odjevnom komadu, asimetrične suknje upečatljivih boja i uzoraka idealan su odabir
-
Jest da se u dućanima nalazi puno veća ponuda odjeće za žene nego za muškarce, no u doba kad možete kupiti baš sve što vam padne na pamet, u gomili robe mogu se pronaći prilično beskorisne stvari.
-
Nepisano je pravilo da na vjenčanju nitko ne nosi bijelo osim mladenke. No to nije jedina greška koju rade žene kada odlaze na vjenčanje.
-
Koliko god voljeli modu i krpice, kada ljetne vrućine uzmu svoj danak, za sve vrijedi ona - manje je više.
Izdvojeno
-
Izložba će okupiti fotografe iz zemalja MED9, koji će predstaviti presjek tema važnih za Mediteran - od kulture, prirode, mladih, žena, novih tehnologija, demografije do klimatskih promjena i drugih izazova/potencijala na Mediteranu
-
Evo mogućih razloga zašto vam je stalno hladno, prema portalu klix.
-
U subotu, 23. studenog u kasnim večernjim satima liječničku pomoć zatražio je 62-godišnji hrvatski državljanin kojem su pregledom u zadarskoj bolnici utvrđene teške tjelesne ozljede.
-
Zbog sumnje da je s ciljem stjecanja imovinske koristi i po prethodno smišljenom planu počinio imovinska kaznena djela, osumnjičeni je predan pritvorskom nadzorniku
Reci što misliš!