pogedajte video
Johnny Walker “odabrao” restoran ZOI za svoju najnoviju kampanju
Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnny Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran.
Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking”, koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.
Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom „The Walk“ počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnny Walker-a, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na prelijepu terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu.
Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.
ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, ZOI je koncipiran kao fine dining restoran čiji je adut svakako njegova prekrasna terasa, na kojoj je i snimana reklama. ZOI je svoja vrata otvorio početkom prošlog ljeta i u vrlo kratkom roku prometnuo kao jedna od najpopularnijih gastronomskih destinacija u Hrvatskoj.
Stepenice iz restorana vode na terasu, koja ostavlja bez daha svojim jedinstvenim pogledom na splitsku rivu, Dioklecijanov zid i palme. Interijer je iznimno elegantan i pun svjetlosti zbog brojnih prozora koji gledaju prema rivi, a u opuštajućem ambijentu prevladavaju zagasite boje, drvo i kamen. Jelovnik je nadahnut raznolikošću mediteranske kuhinje i njezine bogate povijesti.
Doživljaj je to mješavine kultura, fuzija nespojivih kuhinja, a s obzirom da se velika pažnja pridaje sezonalnosti namirnica, meni se mijenja svakih nekoliko mjeseci.
Potvrdu svoje izvrsnosti ZOI je i službeno dobio svega nekoliko mjeseci nakon otvaranja, kada je zaslužio Michelinovu preporuku za 2018. godinu te se tako našao među hrvatskom gastronomskom elitom. Michelinov vodič svjetski je sinonim za izvrsnost u gastronomiji i jedan od najcjenjenijih specijaliziranih gastronomskih vodiča u svijetu, a postati njegovim dijelom znači biti u samom vrhu svjetske gastronomije te stati uz bok najboljima od najboljih.
ZOI je savršeno mjesto za istraživanje svijeta čula. Mjesto gdje se glazba, razgovor i zvukovi grada savršeno stapaju dok udobno uživate na terasi, sa čašom vina u ruci i uz svoje najmilije. Jer baš kao u reklami, nije važno samo gdje idemo, već s kim. A ZOI je idealno mjesto upravo za to, slavlje života u njegovoj istinskoj ljepoti.
Vezane vijesti
-
Koferi su spakirani, ulaznice su osigurane – vrijeme je da euforija u bojama festivala ULTRA Europe napokon započne. Cijeli svijet ponovno će se ujediniti i ispričati posebnu priču o prijateljstvu, ljubavi i glazbi. Festival ULTRA Europe slavi prvih deset godina, a dobrodošli su svi oni koji su spremni zaploviti u glazbenu pustolovinu života!
-
Da kontinent može biti jednako atraktivna destinacija za ljetovanje potvrđuje i ova plaža koja se nalazi na otprilike 700 metara nadmorske visine. Ako se ovog ljeta nađete u Splitu ili okolici predlažemo da provjerite kako uživo izgleda ova neotkrivena lokacija preko granice u susjednoj Bosni i Hercegovini. Samo sat vremena od Splita nedaleko graničnog prijelaza Kamensko nalazi se plaža Marinovac na obali jednog od najvećih umjetnih jezera u ovom dijelu Europe.
-
U Splitu je u subotu u 18 sati krenula 13. Parada ponosa pod sloganom "Širimo granice slobode", a u kojoj je, prema procjeni policije, oko 300 sudionika.
-
Tijekom cijelog ovog tjedna, splitske Prokurative odzvanjaju raznolikim melodijama 64. Splitskog festivala, stvarajući živahnu i šaroliku glazbenu pozadinu.
Izdvojeno
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
Reci što misliš!