domaći brend
Tara Fashion predstavlja novu kampanju koja odiše šarmom i stilom
TARA FASHION domaći je brand, koji već nekoliko godina gradi svoj put do publike, prvenstveno zaposlenih žena, čije odjevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih, uredskih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju osobnog stila.
TARA fashion, svojom prvom službenom "kampanjom" čestita Uskrs svima, a posebno ženama, koje su sinonim novog rođenja, plodnosti i života, poput babilonske božice plodnosti i ljubavi, Ištar, koja je u zemaljskom obliku prikazivana kao zec.
Žene svih profila i životne dobi, te stvarni život, glavna su inspiracija pri kreiranju kolekcije TARA, stoga se i na kampanji nalaze žene i djevojke, koje na prvi pogled nemaju mnogo sličnosti, no svaka od njih, kroji svaki svoj dan, te vlastitu sudbinu, više no ikad opterećene raznim izazovima i utjecajima okoline, karijere, obitelji i društvenog života.
Uz sve navedeno, zavodljivost i stil i dalje se očekuju kao jedan
od prioriteta vizualnog doba u kojem živimo. Stoga su kao dodatak
stylingu na fotografijama dodane zečje uši, koje na pomalo
ironičan način propitkuju upravo tu ulogu žene u današnjem
društvu, koja pored svih "moraš", istovremeno treba biti i
zavodljiva. Modeli su Branka Habek i Zvona Vučković, pripadnice
"zlatnog doba" modelinga, Zagrebačke modne scene, koje i dalje
zrače svojom svježinom i šarmom, Vedrana Linardić, Valentina
Kuzmić, Lorena Kovač, Sara Dobranić te djevojke iz direkcije
Kraljice Hrvatske. Nakit na kampanji, dio je kolekcije TJ
Jewellery Studio, koji prati TARA FASHION na svim važnijim
projektima, svojim unikatnim i ručno rađenim komadima, također
Hrvatskog dizajnera nakita Tomislava Janičića.
TARA FASHION domaći je brand, koji već nekoliko
godina gradi svoj put do publike, prvenstveno zaposlenih žena,
čije odjevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih,
uredskih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju
osobnog stila.
Dodatni izazov u kreiranju odjeće za svaki dan, svijesni široke ponude koja je danas prisutna na domaćem i stranim tržištima, TARA je svoju filozofiju gradila na takozvanom "slow fashion" pokretu, kreirajući komade koji će biti u uporabi više sezona, kvalitetom i dizajnom, u materijalima koji podnose održavanje i svakodnevnu uporabu, a rađeni su u vlastitoj proizvodnji, kojom se trudi očuvati radna mjesta i domaću modnu industriju spasiti od nestajanja. Večernja moda, u znaku branda TARA, značila bi odmak od klasičnih svečanih komada, koji naglasak stavljaju na blještavilo i siluetu, te se radije pozabavila rješenjima koja su istovremeno klasična i profinjena, ali i nosiva u svakodnevnom životu, kombinirajući komade iz kolekcije, ovisno o prigodi. U krug svojih suradnika, Marija Fresl, diplomirana konstruktorica odjeće, koja je aktivno u modnom biznisu preko 20 godina, prije godinu dana uključila je Viktora Dragu, domaćeg modnog stručnjaka kao kreativnog direktora na kolekcijama, kako bi dodatno definirao potpis branda te ga približio ciljanoj publici i pripremio za nastup na stranom tržištu.
Domaća moda obiluje dizajnerskim potpisima, koji su, nazovimo to,
krajnost. Glamuru sklona klasika, najčešće večernja i svečana
odječa ili pak avangarda, koji su preplavili tržište u
najrazličitijim formama, gubeći pri tom na svojoj autentičnosti.
Upravo su ta dva stila polarizirala scenu, tako ćete, ustvari,
avangardni stil prepoznati kao onaj koji nose arhitektice,
odvjetnice ili žene umjetničkih zanimanja, dok će onaj
komercijalniji biti namjenjen uredskim poslovima,
marketingašicama ili ženama u javnim poslovima. Upravo smo tu
našli prostor koji treba popunu. Naime, neke žene vole mijenjati
svoj stil odijevanja ovisno o prilici, raspoloženju ili dobu dana
ili godine. Klasični komadi, sa zanimljivim detaljima i
dizajnerskim rješenjima, kombinirani, definiraju stil, koji
možete smatrati svojim. Viktor Drago
Širina kolekcije koja se predstavlja do 4 puta godišnje, kroz
stalne nadopune, jedna je od prednosti i izazova u zadanom tempu
predstavljanja noviteta iz radonice TARA fashion. Naravno, razog
tome leži i u vlastitom proizvodnom pogonu, koji je dugi niz
godina izrađivao modele manje više svih domaćih te velikog broja
stranih modnih imena. TARA fashion, jedan je od malobrojnih
domaćih brandova koji se bavi proizvodnjom odjeće te je plasira
širom Hrvatske, na preko deset lokacija. Dostupnost kolekcije
svim klijenticama, bez obzira na geografski položaj, još je jedan
uvijet koji, smatramo, zadovoljava ideju uspješnog
poslovanja. Za zahtjevnije klijentice, bez obzira na konfekcijske
veličine, prilagođavamo komade iz kolekcije u direktnom kontaktu
s timom koji će sugerirati najoptimalnija rješenja na
zadovoljstvo klijenta.
Domaći modni proizvod namjenjen široj publici, po prihvatljivim cijenama, kvalitetom i dizajnom s kojima konkurira bilo kojem stranom brandu, strategija je branda.
No istovremeno, serije su dovoljno male, kako ne biste susretale
vlastite klonove u svakodnevnim situacijama. Kreativna
razmišljanja i razvoj poslovanja, dovela su i do lansiranja nove
linije pod nazivom MONOCHROMATIC, koja se bavi razvojem dizajna i
kreiranjem malih linija za "posebne prigode", od onih
definiranih strukovnim zakonitostima, kao što su dizajniranje
posebnih uniformi, do sportskih linija te eksperimentalnom
scenskom i svečanom odjećom.
Vezane vijesti
-
-
Ovom prigodom predstavljeno je i 14 djevojaka- budućih Ministrica
-
Biogradski Bure centar ugostio je 'modnu karavanu', reviju hrvatskih dizajnera okupljenih unutar modne platforme ModernA koja je izazvala ogroman interes ljubitelja mode Zadarske županije, pa se tražio stolac više.
-
Nije lako raditi dok se drugi brčkaju u moru, a ako očaju pridodamo paklenu vrućinu, najmanje oko čega se trenutno zamaramo je što odjenuti za odlazak na posao. No time riksiramo da se u ured ušetamo kao da smo se zaputili na plažu. Neka odjeća i obuća, u kojima se lakše podnose visoke temperature, ipak nije stvorena da bismo je nosili na radnom mjestu.
Izdvojeno
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
-
HOROSKOP - Dnevni horoskop
Reci što misliš!