anketa
Strojno pranje sustiže ručno pranje posuđa
Velika većina građana posuđe pere svakodnevno. Naime, čak 71,2% ispitanih navodi kako je ova aktivnost na dnevnome redu u njihovom kućanstvu baš svaki dan
Pranje posuđa je posao koji ma kako nevoljko svi moramo obavljati u kućanstvu. U zadnjih nekoliko godina strojno pranje je u snažnom naletu pa se po vrijednosti prodaje približava sredstvima za ručno pranje posuđa, što pokazuju podaci o prodaji agencije Nielsen, donosi JaTrgovac.hr.
Naime, sredstva za ručno pranje posuđa u godišnjem periodu studeni 2015. – listopad 2016. ostvarila su količinsku prodaju od gotovo 8,5 milijuna litara, što je 4,1% manje u odnosu na prethodnih 12 mjeseci. Vrijednosna prodaja istodobno je pala za 3,2%, na ukupno nešto više od 109 milijuna kuna.
S druge strane, sredstva za strojno pranje posuđa bilježe blagi rast i vrijednosno i količinski. U promatranom periodu količinska je prodaja porasla za 1,2%, na ukupno 2,8 milijuna kilograma, dok je vrijednosna prodaja u isto vrijeme rasla tek nešto manjih 1% do ostvarenog iznosa od 88,9 milijuna kuna.
U provedenoj anketi o korištenju sredstava za pranje posuđa u hrvatskim kućanstvima tri pokazatelja osobito upadaju u oko. Prvo je podatak da više od 70% građana pere posuđe svaki dan, drugo da je strojno pranje premašilo ručno prema broju korisnika, a treće je visok stupanj vjernosti jer gotovo polovica korisnika uvijek kupuje isti brend deterdženta za pranje posuđa.
Velika većina građana posuđe pere svakodnevno. Naime, čak 71,2% ispitanih navodi kako je ova aktivnost na dnevnome redu u njihovom kućanstvu baš svaki dan.
Da posuđe peru samo po potrebi kaže 13,9% anketiranih građana, a po 7,4% udjela imaju dva preostala odgovora: posuđe perem nekoliko puta tjedno i osobno ne perem posuđe.
Strojno pranje posuđa bilježi natpolovično korištenje pri čemu 5,2% ispitanih ističe da za pranje posuđa koriste samo perilicu posuđa, a dodatnih 51,1% kombinira strojno i ručno pranje. Isključivo ručno pranje posuđa, pak, prisutno je kod 43,8% ispitanih građana.
Limun je daleko najpopularnija mirisna aroma deterdženata za ručno pranje posuđa koju preferira gotovo polovica korisnika (48%), a potom dolazi miris jabuke s 28,9% udjela.
Ostale mirisne arome značajno su manje popularne - aloe vera ima 10,9%, lavanda 4,3%, kamilica 3,3%, a ostale arome 4,7% udjela.
Kada je riječ o vrsti deterdženta koja se koristi pri strojnom pranju posuđa, sasvim očekivano najprisutnije su tablete koje koristi 84,1% ispitanika. Tekući deterdžent (gel) je izbor za 10,1% sudionika ankete, a prašak za njih 5,9%.
I na kraju, vjernost brendu. Upitali smo građane jesu li vjerni određenom brendu ili kupuju deterdžent koji je u tom trenutku na akciji.
Rezultati su pokazali da se natpolovična većina kupaca (53,8%) pri nabavci ovih proizvoda ravna njihovom cijenom kupujući one deterdžente koji su u tom trenutku dostupni po sniženoj cijeni, dok preostalih 46,2% lojalnih kupaca uvijek kupuje isti brend.
Istraživanje su proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal tijekom studenog 2016. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina.
Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz metodu slučajnog odabira kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.
Izdvojeno
-
Grad Benkovac je kroz provedbu Intervencijskog plana s ciljem rješavanja problematike stambenog zbrinjavanja svojih građana tijekom 2023. godine izgradio 2 stambene zgrade u ulici Plemena Lapčana na Kaštelu u Benkovcu.
-
Ozbiljna ekološka promišljanja inspirirala su ovogodišnju božićnu dekoraciju Škole primjenjene umjetnosti i dizajna!
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
Reci što misliš!