Lifestyle

Moda

Kylie Minogue za Tous nakit

Kylie Minogue za Tous nakit

Kylie je ' topla' , čudesna, puna života, primjer je svih vrijednosti koje zastupa tvrtka Tous

Australska pop pjevačica Kylie Minogue glavno je lice na reklamnim plakatima internacionalne marketinške kampanje Tous nakita.

Tous je španjolska kuća nakita koja se još 1965. godine, kada su Salvador i Rosa Tous naslijedili draguljarnicu čija tradicija seže do 1920- te, proširila izvan granica zemlje te danas, sa 300 prodajnih mjesta u 34 različite zemlje i planom za otvaranje 500 novih u slijedećih pet godina, čini jednog od najpoznatijih ambasadora španjolske u svijetu.

Kao odgovor na pitanje o odabiru Kylie kao lica koje će predstavljati ovaj brand, tvrtka je odgovorila: ''Suosjećajnost i životna energija bile su dvije najvažnije vrijednosti koje dijele Kylie i Tous. Kylie je ' topla' , čudesna, puna života, primjer je svih vrijednosti koje zastupa tvrtka Tous.“

Tous je uveo modu u sektor proizvodnje nakita te svojom kvalitetom, suvremenim i modernim dizajnom i prihvatljivim cijenama, kao ključem uspjeha, postigao internacionalni uspjeh te obiteljske tvrtke. Naime, poslovanju su se priključile i njihove četri kćeri, od kojih je svaka zadužena za jedan dio poslovanja - dizajn, proizvodnju, ljudske resurse, knjigovodstvo.

Kuća nudi široku paletu proizvoda od nakita, koji je ostao glavna aktivnost i čini 70% prodaje, kožnih dodataka, muške, ženske i dječje odijeće, naočala, proizvoda za ljepotu te razne dodatke za dom, a u ponudi su čak i lijepo upakirane čokoladice. Sada se u prodaji nalazi i tzv. 'charm' narukvica koju je dizajnirala sama Kylie, a izrađena je od čistog čelika, ima certifikat autentičnosti i dostupna je po cijeni od 229 dolara.

Fotografije za kampanju snimala je Leanne Buckham, privatna fotografkinja i prijateljica pjevačice. Desetak različitih reklama za nakit, torbice, satove i naočale snimljene su i puštene u prikazivanje u internacionalnim medijima.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!