Moda
"Window shopping" u pokretu
Cilj ove inicijative je približiti brend mlađoj publici
Stella McCartney je prije nekoliko dana lansirala novi virtualno-modni novitet u suradnji s američkim mobilnim operaterom Milenial Media lansirala je virtualnu kampanja za tekuću, te za ljetnu kolekciju.
Korisnici Smartphonea i i Phonea odsad mogu u pokretu pogledati cjelokupnu kolekciju i reviju, a odmah će biti upućeni i do najbliže Stella McCartney trgovine.
"Cilj ove inicijative je približiti brend mlađoj publici, ali mi je također veoma važno što se radi o digitalnoj kampanji, tako da nema bespotrebnih rasipanja", istaknula je Stella na promociji.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
-
-
Stelli se na proslavi, između ostalih, pridružila njezina starija sestra Mary McCartney s partnerom Samom Aboundom, te bliska prijateljica obitelji Twiggy s kćerkom Carly Lawson
-
Izdvojeno
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Vodoinstalacija d.o.o. u ponedjeljak, 16. prosinca 2024. godine u vremenu od 8 do 13 sati biti će privremeno obustavljena opskrba vodom u mjestu Bibinje, istočno od Mirkova.
-
Odlukom općinskog načelnika, Općina Preko i ove će godine umirovljenicima i korisnicima prava u sustavu socijalne skrbi dodijeliti božićnice.
-
Na blagdan svete Lucije učenici Osnovne škole Voštarnica, u pratnji ravnateljice Irene Dukić i učiteljica edukacijskih rehabilitatorica, posjetili su zadarsku gradsku upravu.
Reci što misliš!