Moda
U cipelama je spas
Guccijevu proljetnu kampanju fotografirao je Inez&Vinoodh
Iz sezone u sezonu govorimo kako treba nadopunjavati svoj 'look' nezaobilaznim asesoarom, pa i nije veliko iznenađenje što su dizajneri za svoje proljetne kampanje odlučili staviti naglasak na isto. Ipak se torbe i cipele s dizajnerskim potpisom najviše prodaju.
Chanel i Gucci lansirali su reklamne kampanje za proljeće 2009. s cipelama u prvom planu pokušavajući i na taj način staviti naglasak na ono što donosi najveću dobit.
Iako su to učinili svatko na svoj način, poruka je jasna. Modne kuće trebaju povećati zaradu.
Guccijevu proljetnu kampanju fotografirao je Inez&Vinoodh, dok je Chanelova ostala u povjerljivim rukama samog dizajnera Karla Lagerfelda.
Osim što ju je on osobno fotografirao, kampanja je i snimana u njegovoj kući u Vermontu, što se uklapa u cijelu ovu priču. Ako se sjetimo nedavne vijesti kako je Chanel otpustio svojih 200 zaposlenika, sve nam je kristalno jasno.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!