Lifestyle

Moda

U cipelama je spas

U cipelama je spas

Guccijevu proljetnu kampanju fotografirao je Inez&Vinoodh

Iz sezone u sezonu govorimo kako treba nadopunjavati svoj 'look' nezaobilaznim asesoarom, pa i nije veliko iznenađenje što su dizajneri za svoje proljetne kampanje odlučili staviti naglasak na isto. Ipak se torbe i cipele s dizajnerskim potpisom najviše prodaju.

Chanel i Gucci lansirali su reklamne kampanje za proljeće 2009. s cipelama u prvom planu pokušavajući i na taj način staviti naglasak na ono što donosi najveću dobit.

Iako su to učinili svatko na svoj način, poruka je jasna. Modne kuće trebaju povećati zaradu.

Guccijevu proljetnu kampanju fotografirao je Inez&Vinoodh, dok je Chanelova ostala u povjerljivim rukama samog dizajnera Karla Lagerfelda.

Osim što ju je on osobno fotografirao, kampanja je i snimana u njegovoj kući u Vermontu, što se uklapa u cijelu ovu priču. Ako se sjetimo nedavne vijesti kako je Chanel otpustio svojih 200 zaposlenika, sve nam je kristalno jasno.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!