Lifestyle

Moda

Topshop Target

Topshop Target

Među modelima koji su podupirali akciju našle su se Kate Moss, Lily Cole, Elle MacPherson i Naomi Campbell, a ove godine to je Jourdan Dunn u T-shirtu za Top Shop

Najnovija suradnja Topshopa spojila je modnu i socijalnu osviještenost - kombinaciju toliko poželjnu u današnjoj modnoj industriji.

Široki T-shirt s predimenzioniranim Target logom povezuje se s humanitarnom organizacijom 'Fashion Targets Breast Cancer' koja u svoj rad uključuje modele, dizajnere i sve druge kreativne snage unutar modne industrije s ciljem podizanja javne svijesti i promicanja znanja o raku dojke.

Topshop kampanju podupire od 2005. godine tako da svake godine proizvede ekskluzivnu shopping vrećicu za dobrotvorne svrhe.

Među modelima koji su podupirali akciju našle su se Kate Moss, Lily Cole, Elle MacPherson i Naomi Campbell, a ove godine to je Jourdan Dunn u T-shirtu za Top Shop.

"Jako sam sretna što mogu na ovaj način poduprijeti Fashion Targets Breast Cancer. Oni briljantno rade i pomogli su spasiti mnoge ženske živote", rekla je Dunn.

Majice će u Velikoj Britaniji biti dostupne od 6. travnja, po cijeni od 22 funte (cca 180 kuna), a 30% sveukupne prodaje donirat će se u humanitarne svrhe.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!