Lifestyle

Moda

Miris uspjeha

Miris uspjeha

Tri su lica ikone same po sebi

Dizajnerski dvojac Domenico Dolce i Stefano Gabbana na jesen će predstaviti svoj novi parfem nazvan Anthology.

Ono što je interesantno jest kako se dizajnerski dvojac nije odlučio za klasično muški i ženski miris, već su radije odabrali pet nespecifičnih mirisnih kombinacija, pa neka narod odabere sebi najbolji.

Očekivanja su uistinu velika kad u godinu dana od lansiranja novog mirisa namjeravaju ostvariti promet od 400 milijuna dolara. Svaki od pet mirisa, koji su imena dobili po tarot kartama, predstavljat će različita zaštitna lica.

Tri su lica ikone same po sebi, kao uostalom i sam brend. Naomi Campbell, Claudia Schiffer i Eva Herzigova predstavljaju mirise Empress, The Moon i The Wheel of Fortune, a kako bi se kupci potpuno usredotočili na miris (!?), supermodeli su nagi snimili kampanje koje je fotografirao Mario Testino.

"Odabrali smo Claudiu, Naomi i Evu, jer su one ikone u glavama svih nas", rekao je za WWD Dolce.

"Oni su simboli ne samo mladih, već i starijih žena. Ponekad ih ljudi lakše prepoznaju nego glumice. Trebamo stvarati ikone, kako bi ih ljudi prepoznavali", nadovezao se Gabbana.

U vrijeme globalne nesigurnosti ne čudi činjenica kako se dvojac okrenuo mračnom dobu i magiji u potrazi za inspiracijom. Još dok je bio u tinejdžerskoj dobi Gabbani je iz ruke gatala Ciganka i neobično mu točno prorekla sudbinu.

"Rekla mi je kako ću postati uistinu poznat i slavan", otkrio je Stefano smješkajući se.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!