Lifestyle

Moda

Charity Choo

Charity Choo

Centar se točnije nalazi u gradskome području Khayelitsha, u kojemu živi 500 000 ljudi

Nemojte se prebrzo veseliti, jer ne govorimo o Jimmy Choo štiklama po sirotinjskim cijenama, nego ipak o nečemu plemenitijem. Naime, Jimmy Choo je udružio snage s Ethon John Aids fundacijom, kako bi zajedno lansirali tzv. Projekt PEP.

Radi se o kolekciji asesoara i cipela, od čije će internetske prodaje 25% prihoda biti donirano za pomoć žrtvama Simelela - centra za žrtve silovanja u Cape Townu, južna Afrika.

Centar se točnije nalazi u gradskome području Khayelitsha, u kojemu živi 500 000 ljudi, a siromaštvo, nepismenost, nezaposlenost i nasilje su slika njihove svakodnevice.

Seksualno nasilje predstavlja velik problem. Primjerice, 2002. godine policiji je prijavljeno 458 žrtva silovanja, no smatra se kako realan broj žrtava daleko premašuje ove znamenke.

Dovoljno govori i podatak kako je u samo tri tjedna nakon njegova otvaranja, u centar pristiglo 24 žrtava zlostavljanja - od kojih je bilo 19 djece, četiri žene i jedan muškarac. Od tih devetnaestoro djece, njih je petnaest imalo manje od 12 godina.

Činjenica je kako svake godine 15 milijuna ljudi umire od gladi, a čak 3 milijarde ljudi pokušava preživjeti s manje od dva dolara dnevno, dok istovremeno netko kupuje torbice od 1000 eura.

Onda kada se nešto novca odluči donirati onima kojima je to zaista pitanje života i smrti, taj se čin proglašava velikim dobrotvornim dijelom.

Istina je i da mnogi koji to rade, možda to i ne čine samo zbog svoga mekog srca, nego i zbog imidža, reklame... No ako je uistinu tako, nije ni toliko važno iz kojih se 'pobuda' to radi, već je važnije da je pomoć ipak pružena.

I koliko god je to tužno reći- bolje i ikakva, nego nikakva. Tako da i na ovu dizajnersku inicijativu gledamo, kako drugačije, nego s odobravanjem i s velikom pohvalom.

Tamara Mellon, predsjednica Jimmy Choo-a, koja je sa fundacijom prethodno surađivala na projektu 'Four Inches' za pomoć centru, rekla je:

"Mi smo žene koje pomažu ženama i ponosni smo što nastavljamo suradnju s nepokolebivim i upornim inicijativama Elthon John Aids fundacije koje se trude biti glasom svih onih neprivilegiranih žena u južnoj Africi."

Kolekcija se sastoji od većih i manjih ručnih torbica, balerinki, potpetica i flip-flop japanki.

Kroz cijelu se kolekciju provlači print koji je kolaž prepznatljivih Jimmy Choo motiva: zmijske kože, kože bogato ukrašene zakovicama, naškrabanog telefonskog broja njihova dućana u ulici Bond u Londonu, a ako pozornije pogledate vidjet će te fotografiju Mellon sa snimanja za talijanski Vogue.

Mellon ga je nazvala 'kolažom DNA Jimmy Choo-a'.

Limitirana kolekcija će u trgovinama brenda biti dostupna od studenog, a postoji i lista čekanja na koju se možete početi upisivati već u rujnu.

Naravno, ako ste spremni izdvojiti 95 eura za japanke ili 995 eura za torbu, koliko će komadi iz kolekcije koštati.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!