Lifestyle

Inovacije

Bruketa i Žinić napravili knjigu koja svijetli u mraku

Bruketa i Žinić napravili knjigu koja svijetli u mraku

Najnoviji projekt reklamne agencije Bruketa&ŽinićOM je knjiga koja svijetli u mraku, godišnje izvješće Adris grupe za 2008. godinu

Nakon kuharice koja se mora ispeći prije upotrebe, knjige s 3000 različitih naslovnica i školske monografije u obliku funkcionalne pernice, Bruketa&ŽinićOM napravila je knjigu koja svijetli u mraku.

Najnoviji projekt reklamne agencije Bruketa&ŽinićOM je knjiga koja svijetli u mraku, godišnje izvješće Adris grupe za 2008. godinu. Projekt naslova 'Dobre ideje svijetle u mraku' sada se pridružio listi neobičnih knjiga proizašlih iz kreativne radionice ove inače reklamne agencije, poput kuharice koja se mora ispeći prije upotrebe, knjige s 3000 različitih naslovnica i školske monografije u obliku funkcionalne pernice.

Dobre ideje osvjetljavaju put izlaska iz krize. Zato i godišnje izvješće u kojem se, između ostalog, nalaze imena svih zaposlenika, kada se ugase svjetla doslovno svijetli, priopćili su iz agencije te pojasnili kreativni koncept knjige:

'Ideje su energija. Nastaju u trenu i šire se brzinom misli, a ljudi su njihov vodič. Ideje prelaze s čovjeka na čovjeka sve dok ih se ne sakupi silan broj i sve dok njihov sjaj ne postane sposoban rasvijetliti budućnost. Adris se može pohvaliti s više od tri tisuće takvih svjetala - to su njihovi zaposlenici. Svatko od njih može imati ideju koja svijet može učiniti boljim, no tek kad se svi okupe s jednim ciljem, snaga njihovih ideja zaista postaje sposobna razbiti tminu. Zato ova knjiga svijetli u mraku - napaja je više od tri tisuće dobrih ideja.'

Agencijski tim koji je radio na projektu čine kreativni direktori Davor Bruketa i Nikola Žinić, art direktor Tomislav Jurica Kaćunić, copywriteri Daniel Vuković i Ivan Čadež, dizajner Igor Miletić, Radovan Radičević (DTP) te Ivanka Mabić, account direktorica. Urednik je Predrag D. Grubić, voditelj Ureda za odnose s javnošću Adris grupe.


Reci što misliš!