Lifestyle

Društvene mreže

Programer Buzza: Ako vam je stalo do društvenih mreža, koristite Buzz

Programer Buzza: Ako vam je stalo do društvenih mreža, koristite Buzz

Opcije Buzza impresivne su kada je riječ o mobitelima

Google Buzz nastao je na temelju akvizicije servisa za pisanje mikrobloga Jaiku kojeg je u Helsinkiju pokrenuo Jyri Engeström, današnji projekt manager Googlea.

"Buzz koristi infrastrukturu Googlea, ali i neke elemente Jaikua poput komentiranja statusa, implementacije sadržaja s drugih društvenih mreža i fokusa na uslugu za mobitele", objasnio je Jyri za Metro.

Buzz nije prvi Googleov pokušaj pokretanja društvene mreže. Godine 2004. lansiran je Orkut koji unatoč 100 milijuna aktivnih korisnika nije u potpunosti zaživio. Naime, Orkut koriste isključivo osobe iz Brazila i Indije pa je vrlo teško pronaći prijatelje putem tog servisa.

Programer Buzza stoga ističe da je prednost nove mreže upravo u tome što ga moraju imati svi korisnici Gmaila, htjeli oni to ili ne.

Zašto bi ljudi trebali koristiti Buzz?

Važno je da mikroblogovi postanu međusobno kompatibilni kako bi poruke među ljudima slobodno putovale. Milijuni korisnika već imaju račune na Facebooku i Twitteru, ali oni nisu povezani. Iako u Buzz možete implementirati poruke s Twittera, ta interakcija još nije na zadovoljavajućoj razini.

Ukoliko vam je stalo do budućnosti društvenih mreža, siguran sam da ćete koristiti Buzz jer postavlja nove standarde po pitanju otvorenosti i protoka informacija.

Koji element Buzza je po vama korisnicima najprivlačniji?

Opcije Buzza impresivne su kada je riječ o mobitelima. Mislim da će korisnicima biti najprivlačnija mogućnost da putem mobitela šalju i primaju informacije o tome gdje su, tko su i što rade.

Ključne prednosti Buzza:

* Integracija s Gmailom
* Razmjena statusa, slika, datoteka i linkova
* Mogućnost komentiranja slična Facebooku
* Povezanost s Twitterim, Flickrom i YouTubeom

Više na Metro-portal.hr


Reci što misliš!