Make up
Žene na šminku potroše 70.000 tisuća kuna
Osim toga, 68 posto žena izjavilo je da se našminkane osjećaju samopouzdanije
Za mnoge žene sasvim je nezamislivo izaći iz kuće bez imalo šminke na licu, čak ni najbližima ne žele se pokazati nenašminkane, a za šminku potroše više od 70.000 kuna.
Od svoje 16. godine žene kupuju maskaru, puder i ruž najmanje pet puta godišnje, za što potroše u prosjeku 200 kuna, što znači da tijekom 12 mjeseci potroše oko tisuću kuna, odnosno sedamdesetak tisuća do svoje 65. godine. Prosječna žena potroši skoro 20 minuta dnevno za uljepšavanje, odnosno ukupno 330 dana u životu, pokazalo je istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji na uzorku od tri tisuće žena.
Čak 70 posto žena nikada ne izlazi iz kuće bez barem malo šminke, a petina muškarca nikada nije vidjela svoje partnerice bez šminke, i kad idu u krevet.
Osim toga, 68 posto žena izjavilo je da se našminkane osjećaju samopouzdanije te da rijetko dopuštaju da ih ljudi vide bez šminke. Pola ih stalno nosi šminku, a 41 posto reklo je da bi se osjećalo grozno da ih kolege vide nenašminkane. Petina ih priznaje da se bez šminke ne bi pojavile pred najboljim prijateljicama, a 16 posto ni pred vlastitim roditeljima.
Istraživanje koje je proveo britanski Superdrug pokazalo je da četvrtina žena misli da bi njihovi prijatelji, obitelj i kolege 'bili iznenađeni time koliko ružno izgledaju bez šminke'. Trećina žena ne bi ni razmatrala ideju da izađe iz kuće bez 'pune spreme', uključujući balzam za usne, olovku za oči, dezodorans i četku za kosu.
Vezane vijesti
-
Kada nam se dogodi da smo zaboravili četku za rumenilo ili kosu, idealno ju je posuditi od prijateljice kao spas u zadnji čas, ali to može imati i negativne zdravstvene posljedice.
-
-
-
Znanost je dokazala kako način na koji predstavljamo sami sebe, utječe na način kako se ponašamo prema drugima
Izdvojeno
-
U drugom polufinalnom susretu doigravanja za prvaka Hrvatske, večeras su košarkaši Zadra u pravoj play-off, tvrdoj i nervoznoj utakmici u Draženovom domu slavili protiv Dinama Zagreb rezultatom 67-78 i dvokorakom se plasirali u finale gdje ih u seriji na tri dobivene utakmice očekuje momčad Splita.
-
Na filmskom festivalu u Cannesu prvi put je prikazan film "Furiosa: Pobješnjeli Max saga", koji na velika platna kina u Hrvatskoj, u distribuciji Blitz Filma, dolazi sljedeći tjedan, 22. svibnja.
-
Spojem riječi “glamur” i “kampiranje” dobit ćete glamping, luksuzniju inačicu kampiranja koja je već dugi niz godina jedan od najpopularnijih oblika odmora. Naime, ovaj koncept omogućuje ljubiteljima prirode da uživaju u svim čarima kampiranja bez odricanja od modernih pogodnosti i komfora.
-
Nismo u krivu ako kažemo da je najiščekivaniji film godine Dune: Part Two. Drugi nastavak poznatog znanstveno-fantastičnog serijala, izašao je krajem veljače ove godine i oduševio javnost.
Reci što misliš!