FB
Zašto nikada nećete plaćati korištenje Facebooka
Time što se stalno vraćate na Facebook olakšavate tom servisu da zarađuje sve više novca preko reklama; zato Facebook nije isključivo besplatan već sponzoriran
Nedugo nakon pojave Facebooka u internetskom svijetu i naglog porasta njegove populanosti pojavio se i strah od toga da će za korištenje tog društvenog servisa biti uvedeno plaćanje novčane naknade. Dovoljno je da odete na tu stranicu i u tražilici ukucate pojmove 'Facebook', 'plaćanje' ili pak na engleskom 'Facebook free', 'Facebook charge' i izlistat će vam se niz grupa poput 'Ako se Facebook bude plaćao, ja odlazim' ili 'Keep Facebook Free of Charge'. Neke od tih grupa imaju na stotine ili čak tisuće članova.
No, je li taj strah zaista opravdan? Sam osnivač Facebook Mark Zuckerberg je ne tako davno na jednoj konferenciji za novinare izjavio kako korisnici više brinu o tome hoće li se servis plaćati nego problem sa sigurnosnim postavkama.
Odgovor je jasan - Facebook se nikada neće plaćati, a razlog je vrlo jednostavan i sasvim logičan. To je potvrdio i sam glasnogovornik Facebooka Larry Yu: "Apsolutno nemamo nikakve planove da naplaćujemo korištenje Facebooka".
"Prošle smo godine čuli glasine o tome kako će Facebook početi naplaćivati korištenje 1,99 dolara, ali ove se godine, kako su se glasine širile, naknada popela na 14,99 dolara. Jedva čekamo vidjeti koliko će Facebook koštati sljedeće godine", našalio se Yu.
Iz Facebooka bi vam najvjerojatnije rekli da se naplaćivanje servisa kosi s politikom tvrtke da svijet učini otvorenijim i povezanijim. Naravno, svakom čovjeku sa zdravim razumom to je obično utopijsko, budimo pristojni, vršenje velike nužde. Facebook jednostavno ima 'duboko skriven' motiv da ništa ne naplaćuje korisnicima - što je više korisnika tim bolje jer je veći auditorij kojemu oglašivači na Facebooku mogu poslati svoju poruku. To je školski primjer dobrog biznisa. Ako uzmete u obzir da će, kako se navodi u nekim procjenama, Facebook ove godien zaraditi dvije milijarde dolara (dvostruko više nego lani), postaje očito zašto naknada nema smisla. Kad bi se uvelo naplaćivanje, broj korisnika naglo bi opao, a time I prihodi od oglašivača.
Istina, Facebook već naplaćuje neke dodatne mogućnosti poput rođendanskih poklona ili kredita za Farmville, ali nikada neće početi naplaćivati osnovne usluge i sam pristup stranici.
Htjeli vi to priznati ili ne, sviđalo vam se to ili ne, i vi, ako koristite Facebook, doprinosite tome da taj servis preko reklama zarađuje sve više novca. I nemojte misliti da je sve ono što na njemu koristite besplatan; kao što kaže Nicolas Carlson, urednik bloga Silicon Valley Insider, ne postoji besplatan obrok - u kontekstu Facebooka on je sponzoriran.
Više na Metro-portal.hr
Vezane vijesti
-
-
Američki tinejdžeri sve rjeđe koriste Facebook te u virtualnoj komunikaciji biraju ostale platforme poput YouTubea, Instagrama i Snapchata, pokazali su rezultati ankete.
-
Iz društvene mreže Facebook prošlog su tjedna objavili da se korisnici, koji su često na naslovnoj stranici i samo scrollaju po njemu, mogu osjećati loše i imati manje samopouzdanja, javlja USA Today.
-
Njemački sud je u utorak odbio zahtjev 19-godišnjeg sirijskog izbjeglice koji je htio prisiliti Facebook da zabrani zloporabe njegova 'selfieja' s kancelarkom Angelom Merkel
Izdvojeno
-
Kurzel je dovoljno vješt redatelj koji zna istaknuti bitne segmente priče stoga i sam film obiluje s prizorima kakvi se teško zaboravljaju.
-
U subotu, 18. siječnja 2025. počinje program obilježavanja 32. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Maslenica’93.
-
Pazusi su vlažan i topao dom za mnoge bakterije koje uzrokuju neugodne mirise. Međutim, također smo vidjeli pojavu takozvanih dezodoransa za “cijelo tijelo” – unatoč činjenici da na mnogim mjestima na tijelu znoj vjerojatno neće dovesti do neugodnog mirisa.
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
Reci što misliš!