Lifestyle

Odnosi

Love Plus - simulacija ljubavnih odnosa koja je zaludila Japance

Love Plus - simulacija ljubavnih odnosa koja je zaludila Japance

Video: Igrači u prvom dijelu moraju zavesti jednu od tri djevojke i zatim održavati vezu s onom koja se 'zaljubi' u njih

Perverzni japanski muškarci se sve više zapisuju za odlazak na bizarni, ali stvarni 'romantični odmor' sa svojim virtualnim djevojkama iz uznemirujuće video igrice. Vikend-izlet je ustvari svojevrsna ekstenzija sve popularnije japanske ljubavne simulacije koja se zove Love Plus u kojoj muškarci upoznaju virtualne djevojke i s njima stupaju u veze. Cilj je zavesti jednu od tri školarke kojima je otprilike 12 godina. Igrica je, kako se špekulira, hit najvjerojatnije među muškarcima koji nisu sposobni u pravom životu pronaći partnericu. Proizvela ju je tvrtka Konami - igrica je polučila nevjerojatan uspjeh u Japanu; toliko da je jedan od obožavatelja igrice prošle godine namjeravao oženiti svoju virtualnu partnericu.

Putovanje Love Plus korisnike je koštalo 39,800 japanskih jena (nešto više od 2,500 kuna), a trajalo je dva dana. Igrači su posjetili primorsku destinaciju Atami u prefekturi Shizuoka, inače mjestu radnje same igrice. Putovanje je organizirano od strane tamošnjeg najvećeg turoperatora Kinki Nippon Tourist i uključivalo je obilazak niza znamenitosti poput lokalnog hrama i dvorca - koji se također pojavljuju u igrici. Gosti su odsjeli u hotelu Ohnoya gdje su, prema japanskim medijima, neki od njih zatražili dvokrevetne sobe kako bi i njihove virtualne djevojke imale gdje ležati. Tijekom putovanja instaliran je i poseban ekran na kojemu su bile djevojke, točnije djevojčice, kako bi se muškarci mogli fotografirati s njima. Bilo je tu i suvenira poput ručnika s motivima iz igrice. Koichi Noigara, iz odjela tvrtke za odnose s javnošću, objašnjavajući pozadinu i razloge za organiziranje takvog putovanja, kaže Metrou: „Putovanja vezana za likove iz računalnih igrica i animea su popularna u Japanu. Mjesto radnje u igrici Love Plus je Atami, zato je ovo putovanje tamo i vodilo." Tvrtka Konami je uz simulaciju ljubavnih odnosa Love Plus doživjela nevjerojatan uspjeh; prihodi od igrice odlaze na solidan dio ukupne zarade (1,27 milijardi jena samo iz perioda od travnja do lipnja ove godine). Jedan poslovni čovjek, inače ljubitelj igrice, izjavio je za tamošnje medije: „Mislim da bi ovo mogla biti dobra priprema za vrijeme kad budem imao pravu djevojku."

Što je Love Plus?

Igrica se sastoji od upoznavanja, zaljubljivanja u i hodanja s virtualnom djevojkom što može trajati beskonačno dugo obzirom da igrica nema službeni kraj. Program sadrži oko 5,000 scenarija, 150 računalno generiranih događaja i preko 25,000 glasovnih izričaja. Tijekom prvog dijela igrice igrači pokušavaju zavesti jednu od tri djevojke i natjerati ih da se 'također' zaljube. Drugi dio igrice je bivanje u samoj vezi koja se odvija u stvarnom vremenu. Igrač može dodirnuti lice, ruke ili neki drugi dio tijela djevojke preko touch pada.

Igrači imaju mogućnost podesiti gotovo sve aspekte veze; na primjer, kako će im se djevojke obraćati i kako će ih oslovljavati. Kako vrijeme prolazi, djevojke se karakterno mijenjaju i prilagođavaju osobnosti samih igrača.

Više na Metro-portal.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.