Lifestyle

Photoshop marketing

I anti-age kreme se reklamiraju uz pomoć Photoshopa

I anti-age kreme se reklamiraju uz pomoć Photoshopa

Procter & Gamble tvrdi da je u reklami korišteno tek minimalno digitalnog retuširanja

Glumica koja je u 'Seksu i gradu' glumila lik Samanthe koja je u želji da zaustavi godine posezala i za najluđim tretmanima pomlađivanja, sada propagira mnogo jednostavnije načine anti-age njege.

54-godišnja Kim Cattrall odabrana je kao zaštitno lice kozmetike Olay Total Effects.

Na reklami za taj beauty proizvod Kim je prikazana svježeg lica bez imalo bora, za što je očigledno zaslužan Photoshop, a ne krema koju sama propagira.

Procter & Gamble koji stoji iza spomenute kozmetike tvrdi da je u reklami korišteno tek minimalno digitalnog retuširanja.

Također tvrde kako su slike, koje će biti objavljene u sklopu reklamne kampanj,e uspjele na najbolji mogući način uhvatiti glumičinu prirodnu mladolikost.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.