Reklamna kampanja
Ken i Barbie - ponovo zajedno!
Ken ima misiju: vratiti svoju Barbie! U novom stilu, nalik Justin Bieberu, popularna igračka iz tvornice Mattel izlazi na tržište uoči Valentinova.
Obožavatelji ovih lutkica svih generacija bili su zapanjeni kada je zlatni par 'prekinuo' 2004. Njihova je 'veza' započela prije pedeset godina kada su se po prvi puta zajedno pojavili u reklami 1961. godine.
Kada je došlo do 'prekida', PR stručnjaci kazali su kako im treba neko 'vrijeme nasamo'. Publiciteta nije nedostajalo, no ubrzo je Barbie s vrha tržišta pomela konkurencija u obliku lutaka Bratz. Stoga Mattel poduzima sve kako bi vratio primat svom brandu, a najbolji način je - obnovljena ljubav Barbie i Kena!
Vezane vijesti
-
"Pojava likova poput Barbie, Batmana, Spidermana i Harryja Pottera te računalnih igara i filmova poziv su na opasnost za dužnosnike u kulturnoj areni", rekao je glavni tužitelj Ghorba Ali Dori Najafabadi
-
Barbie je još uvijek curicama najdraža igračka
-
Barbie će uskoro napuniti 60 godina, ali i dalje ova igrčka odolijeva trendovima i još drži istu popularnost
-
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.