Lifestyle

Kampanja za Boudoir

Zbog Photoshopa manekenka ostala bez ruke

Zbog Photoshopa manekenka ostala bez ruke

Ovaj gaf možda i nije toliko slučajan, već smišljeni dio reklamne kampanje kojoj je glavna ideja bila šokirati

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić, poznate pod modnim imenom Boudoir, javnosti su predstavile svoju novu kolekciju za proljeće/ljeto 2011. nazvanu 'Queen of Hearts'. Dojam njihovog ambicioznog predstavljanja pomalo je ipak pokvario jedan propust, odnosno pretjerivanje. Slike koje potpisuje fotograf Mladen Šarić su, sasvim očekivano, obrađene u Photoshopu, no na jednoj od njih je manekenka Alma Cerić greškom ostala bez ruke.

Ovaj gaf možda i nije toliko slučajan, već smišljeni dio reklamne kampanje kojoj je glavna ideja bila šokirati. Na jednoj slici manekenka drži u ruci svinjsko srce simulirajući da je zapravo riječ o njezinom srcu koje dragovoljno poklanja. 'Queen of Hearts želi vas probuditi, ona vas želi šokirati i osvijestiti! Ona poklanja svoje srce doslovno, usprkos svemu i u prkos svima! Ne okreće glavu i ne traži sporedni put iako za srce izvađeno iz prsnog koša nema spasa, pa ni za nju samu', stoji u pratećem tekstu uz slike.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.