Kampanja za Boudoir
Zbog Photoshopa manekenka ostala bez ruke
Ovaj gaf možda i nije toliko slučajan, već smišljeni dio reklamne kampanje kojoj je glavna ideja bila šokirati
Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić, poznate pod modnim imenom Boudoir, javnosti su predstavile svoju novu kolekciju za proljeće/ljeto 2011. nazvanu 'Queen of Hearts'. Dojam njihovog ambicioznog predstavljanja pomalo je ipak pokvario jedan propust, odnosno pretjerivanje. Slike koje potpisuje fotograf Mladen Šarić su, sasvim očekivano, obrađene u Photoshopu, no na jednoj od njih je manekenka Alma Cerić greškom ostala bez ruke.
Ovaj gaf možda i nije toliko slučajan, već smišljeni dio reklamne kampanje kojoj je glavna ideja bila šokirati. Na jednoj slici manekenka drži u ruci svinjsko srce simulirajući da je zapravo riječ o njezinom srcu koje dragovoljno poklanja. 'Queen of Hearts želi vas probuditi, ona vas želi šokirati i osvijestiti! Ona poklanja svoje srce doslovno, usprkos svemu i u prkos svima! Ne okreće glavu i ne traži sporedni put iako za srce izvađeno iz prsnog koša nema spasa, pa ni za nju samu', stoji u pratećem tekstu uz slike.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Jeste li ikada putovali vlakom kako biste posjetili nekoliko europskih odredišta u jednoj interrailing avanturi i poželjeli da postoji jednostavniji način prelaska granica?
-
Zimsko izdanje Dana etnologije i antropologije 2024. godine održava se u posebnom slavljeničkom duhu – kao dio programa obilježavanja 20 godina postojanja studija etnologije i antropologije na Sveučilištu u Zadru.
-
Udruga "Grad košarke" u povodu Dana grada Zadra organizira bogat program na Forumu.
-
Potpredsjednica Kluba zastupnika Europske pučke stranke (EPP) i članica skupine zastupnika za njegovanje kulture sjećanja Željana Zovko organizirala je danas u Europskom parlamentu konferenciju pod nazivom "Europska kultura sjećanja na primjeru stradanja Hrvata u Bleiburgu i Križnom putu".
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.