Prednost prirodne kozmetike
Zašto odabrati prirodnu kozmetiku s domaćim potpisom?
Sirovine biraju u Hrvatskoj i inozemstvu, ovisno o dostupnosti, ali sve moraju imati certifikate o kvaliteti, porijeklu i čistoći
Sve češće slušamo o prirodnoj kozmetici i njezinim dobrobitima za kožu i zdravlje. Istražili smo što je prirodna kozmetika i koje je hrvatske tvrtke uspješno proizvode. Ljudi se sve češće okreću prirodnoj kozmetici pa se i u Hrvatskoj nekoliko tvrtki jako trudi zadovoljiti kupce i ponuditi najbolje proizvode po pristupačnim cijenama.
Tvrtka Aromateka smatra da prednost treba dati prirodi jer, uz blagodati koje nam pruža, nema nuspojava ako se ispravno koristi. 'Iz godine u godinu rastemo polako, ali stabilno te nas sve više prepoznaju na tržištu kao kvalitetnu hrvatsku kompaniju s dušom', rekla je Petra Brzović iz Aromateke, ističući da je njihova prednost to što su im proizvodi hrvatski i prirodni te su uvijek dostupni za savjet, dok se u slučaju stranih brendova gubi mogućnost osobnog kontakta s osobama koje stoje iza samih proizvoda.
Sirovine biraju u Hrvatskoj i inozemstvu, ovisno o dostupnosti, ali sve moraju imati certifikate o kvaliteti, porijeklu i čistoći. Proizvodi Aromateke uglavnom se prodaju po preporuci, a njihovu kvalitetu prepoznali su i wellness centri i lječilišta te trgovački lanci. Nekoliko puta godišnje održavaju radionice aromaterapije i odaziv je odličan. Olival je započeo s radom prije 18 godina, a razvoj je tekao postupno. Danas je to jedna od najpoznatijih hrvatskih tvrtki koja proizvodi prirodnu kozmetiku. Svi proizvodi nastaju u dobro organiziranom, malom proizvodnom pogonu u zapadnom dijelu Zagreba, po principima 'dobre proizvođačke prakse', a uskoro će certificirati sve postupke proizvodnje da bi spremni ušli u EU.
U Olivalu smatraju da mogu konkurirati velikim stranim tvrtkama prvenstveno inovativnim i novim rješenjima te kvalitetom koju su kupci odavno prepoznali, ali i samim time što su hrvatski proizvođač. Njihovi proizvodi mogu se naći u velikim trgovačkim centrima, ljekarnama i veledrogerijama te specijaliziranim trgovinama kao što su dm - drogerie markt i Kozmo te privatne parfumerije.
'Koža je organ koji upija sve što na njega nanosimo, pogotovo sastojke koji se nalaze u kremama, a nanose se svakodnevno, dugotrajno i obilno! Mineralna ulja i silikoni inertni su i neotrovni spojevi, ali dugoročno korišteni mogu se kumulirati i izazvati neočekivane reakcije kože', objasnila je Vjekoslava Belovari iz Olivala. Dodala je da je bolje, zdravije i učinkovitije za kožu koristiti proizvode koji sadrže visokokvalitetna prirodna masna ulja i ekstrakte ljekovitog bilja koji su višestruko korisni za organizam.
Olival nabavlja sirovine preko nekoliko renomiranih poslovnih partnera u Hrvatskoj, u koje su nakon dugogodišnje suradnje stekli povjerenje i čija je kvaliteta sirovina uvijek strogo kontrolirana i standardna. Sirovine koje ne mogu naći u Hrvatskoj uvoze iz EU-a. S obzirom na interes domaćeg i stranog tržišta, tvrtka Ulola također planira povećati proizvodne kapacitete da bi još jedan kvalitetan hrvatski brend lakše dospio na strana tržišta i postao još jedan od uspješnih ambasadora Hrvatske u svijetu. S radom je započela prije deset godina, a danas se njezini proizvodi nalaze na policama velikih trgovačkih lanaca.
I u Uloli nabavljaju sirovine i ambalažu na našem tržištu, ali ističu da kod nas svijest o ekološkom ili organskom uzgoju još nije na zadovoljavajućem nivou te s pojedinim dobavljačima rade na osvještavanju i educiranju u smjeru eko i organskog uzgoja, odnosno proizvodnje sirovina. 'Mislim da se prednost prirodne kozmetike može istaknuti u jednoj rečenici - sve što stavite na kožu u roku od sedam minuta nađe se u vašem krvotoku. Koža je naš najveći organ i jako je bitno na koji je način tretiramo i koje supstance preko kože unosimo u organizam. Ukoliko je neka supstanca, primjerice, dobivena iz naftnih derivata, nije preporučljivo da je nanosimo na kožu, a takvih proizvoda ima na tržištu', rekao je Ante Buljan iz Ulole.
Još jedna tvrtka koja je uspješna u proizvodnji prirodne kozmetike u Hrvatskoj je Nikel, koji je, osim prodaje na domaćem tržištu, proširio posao na Sloveniju te zemlje Beneluksa. 'Sve što stavimo na kožu, ima li dovoljno malu molekulu, ulazi u krvotok i cijeli organizam. Biljka koja ima određeno djelovanje na organizam ima isto djelovanje i na kožu. Primjerice, pasiflora koja je poznata po svom umirujućem djelovanju na organizam, djeluje umirujuće i na kožu, a peršin koji djeluje okrepljujuće na organizam jednako djeluje na kožu', naglasila je prednost prirodne kozmetike Mirjana Brlečić, koja je osmislila liniju Nikel.
Proizvodnja linije Nikel smještena je u ekološkom području, posjeduje potrebne certifikate, a sastav svakog preparata pomno je odabran i svaka supstancija prošla je kontrolu i ima svoj certifikat. Da bi se potvrdila kvaliteta, Nikelovi proizvodi podvrgavaju se stalnoj kontroli u ovlaštenim ustanovama. Svi koncentrati za njegu lica, sva ulja za njegu tijela, balzami i kokosov maslac sto posto su prirodni i bez konzervansa, osim u manjim količinama kada je to nužno potrebno. Stoga se Nikelovi proizvodi moraju potrošiti u šest mjeseci nakon otvaranja.
Iako je pad prodaje kozmetike izrazit zbog pada kupovne moći i teške financijske krize, sve četiri tvrtke zadovoljne su poslovanjem jer se kupci očito ipak radije okreću domaćem proizvodu koji ima prirodne sastojke i pristupačnu cijenu.
Vezane vijesti
-
U vikend planer upišite Gorski kotar jer vas očekuje revitalizirajući zagrljaj prirode, bogata gastronomija i pregršt zanimljivih događanja.
-
U udarnom terminu na francuskoj državnoj televizijskoj postaji France 5 emitirana je popularna putopisna emisija „Echappées belles“ ili u prijevodu „Prekrasna utočišta“, koja je u potpunosti bila posvećena Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, izvijestila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj.
-
-
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.