Lifestyle

GEN - generating a generation

Poluotok preplavili misteriozni „smajlići"

Poluotok preplavili misteriozni „smajlići

U biti, riječ je o stvaranju brenda koji govori stvaranju nove generacije - „generating a generation" (GEN)

Vjerovali ili ne, Zadar dobiva svoj vlastiti brend naziva GEN. Idejni začetnik ovog novog projekta je mladić svima poznat pod nadimkom Puls. Što se tiče samog projekta, riječ je o brendu, točnije eksperimentalnoj platformi koja je još uvijek u procesu postajanja brendom, a namjera joj je okupiti mlade koji se bave bilo kakvim oblikom umjetnosti - od fotografije, glazbe (DJ-evi), crtanja do dizajniranja, kaže Puls.

„GEN je zapravo skraćenica od generacija. Tražili smo neku riječ koja bi mogla opisati jedan brend, a opet simbolički u sebi sažeti puno više od običnog imena. U biti, riječ je o stvaranju brenda koji govori stvaranju nove generacije - „generating a generation" (GEN).

GEN - generating a generation

Pokušavamo stvoriti brend jednom malo drugačijom tehnikom od onih danas uobičajenih marketinških tehnika koje su prije svega dosta skupe a i napadne, a uz to, mi reklamiramo projekt koji još nije u potpunosti završen (što također još nije uobičajeno u praksi marketinga). Ali, nadamo se da ćemo uspjeti u našem naumu jer nam ideje konstantno naviru, a podrške među mladima imamo svakim danom sve više."

GEN projekt pokušava na zanimljiv način privući zainteresirane umjetnike za suradnju u ovoj eksperimentalnoj brand platformi koja će u konačnici dobiti i svoj lifestyle magazin „Na kraju svega, za cca pola godine, krećemo u smjeru realizacije lifestyle magazina koji će imati i svoju web stranicu. Ta je ideja još uvijek u nastajanju, ali voljeli bismo je realizirati kao jedan finalni proizvod GEN-a. No, to ćemo tek vidjeti jer će nam za taj korak ipak biti potrebna malo veća financijska pomoć (investitori i sl.)", kaže Puls.

Post-a-smile

Tako su u sklopu promocije novog brenda, odnosno brenda GEN, mladi GEN-ovci jučer diljem Poluotoka odradili jednu vrstu Gerilskog marketinga kojeg su nazvali Post-a-smile prilikom kojeg su na raznorazne površine lijepili post-it papiriće s nacrtanim „smile" licima. Iz početka su to bili obični „smajlići", kako ih svi mi nazivamo, međutim, kako je vrijeme odmicalo, a mašta sve brže radila, obični „smajlići" postajali su sve originalniji, kao i mjesta na koja ih se lijepilo.

Inače, Gerilski (gerila) marketing oblik je nekonvencionalnog marketinga koji će vašu tvrtku, brand, proizvod ili uslugu predstaviti budućim klijentima na inovativan način. Njegova je najveća prednost je ta što je gerilski marketing po svojoj naravi besplatan ili u krajnjem slučaju jako jeftin. Uz to što donosi minimalne troškove oglašavanja, s druge strane postiže izrazito velik učinak u prodaji proizvoda ili usluga.

„Odlučili smo se na gerilski oblik marketinga kako bismo na jedan nama isplativ i jednostavan način zaokupili pažnju prolaznika i na taj način GEN direktno „predstavili" našoj sredini. Ideja nam se učinila simpatičnom i ne previše napadnom, a često puta nešto vrlo jednostavno postigne iznenađujuće velik efekt i odjek među ljudima", objašnjava Puls.

Nije bilo previše ljudi tako da Puls nije siguran koliko je ljudi uopće uspjelo vidjeti te post-a-smile porukice, ali kaže kako su, općenito gledajući, zadovoljni. Cilj im je bio poslati poruku slikom, što su i učinili, jer slika uvijek govori više od riječi, kažu GEN-ovci. Simpatična situacija dogodila im se u trenutku kada su prilikom lijepljenja post-a-smile papirića naišli na kineske turistkinje koje su bile oduševljene inicijativom mladih umjetnika te im se pridružile u slikanju. „Taj faktor iznenađenja nam uvijek odlično dođe.

Nevjerojatno je koliko su turisti spremni na suradnju o kojem kod da se projektu radi. Svaki put nas iznova ugodno iznenade", kaže Puls.

„Sljedeći plan nam je raditi na novim projektima. Postoji mnogo potkategorija GEN-a, jedna od njih je i GEN girls vezana za slikanje ženskih modela (konceptualne fotografije). Za svakog modela se prilagođavamo da njemu ne bude neugodno, a da pritom bude opuštena i da se zabavlja. Sve zainteresirane za sudjelovanje u GEN girls fotografiranju mogu se slobodno javiti na Facebook stranicu ili službenu stranicu GEN-a. Na tim stranicama također možete saznati općenito o projektu, fotografije i sve dodatne informacije koje vas interesiraju

 Facebook.com/gengeneration2

ili ge-n.ws

Svakim danom GEN dobiva sve više podrške

Zadarski GEN-ovci surađuju s umjetnicima diljem Hrvatske, ali i izvan nje. Nevjerojatno je kojom se brzinom širi interes i podrška mladim inovatorima brenda GEN. Svaki dan im se javlja sve više suradnika, bilo da je riječ o fotografima, modelima i sl. Puls kaže kako postoji velika podrška i interes u Hrvatskoj ali i van zemlje, što ga čini vrlo zadovoljnim i optimističnim, međutim ne želi žuriti, već ići „korak po korak". „To sve mora postati jedna čvršća ideja kako bi sve to postalo ozbiljnije. Ali pošto slika najviše i najuspješnije komunicira s ljudima, najviše ću pogleda i znatiželje privući s dobrim i kvalitetnim fotografijama tako da ću se u tom pogledu najviše i razvijati"

Inspiracija mu je, kaže, rad s mladim ljudima i promocija raznih stilova i pogleda na svijet. „Vjerujem da mladi ljudi mogu jako puno postići u ovo segmentu i da svatko tko je na neki način umjetnik, ima i određenu iskru koja će u GEN-u dobiti priliku zasjati dalje od svakodnevnih okvira. GEN zapravo daje mladima priliku da se izraze, a paralelno s tim i stvaraju brend. Svjestan sam da će dio publike prihvatiti, a dio publike odbiti naš način rada. Ali bez obzira, mi smo tu, otvoreni smo za sve i svakoga. GEN je u svojoj biti nediskriminirajući brend, bez unaprijed određenih pravila i granica i u sebi nastoji okupiti sve stilove. Znamo da je to veliki zalogaj i da nam posao neće biti lagan, ali mi ćemo probati i vidjeti gdje će nas sve to dovesti", rekao nam je Puls za kraj.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.