Lifestyle

Parfemi

Jeste li spremni za otrovne mirise?

Jeste li spremni za otrovne mirise?

Najpoznatije žene na svijetu ne mirišu na obične cvjetne koktele, jedan je crn i 'otrovan', drugi je 'dekonstruiran'!

Lady Gaga svojim parfemskim prvijencem Fame dokazuje koliko je mudra poslovna žena. U očekivano intrigantnoj reklamnoj kampanji prikazana je u izazovnoj pozi dok se po njenom golom tijelu penju nabildani muškarci.

Je li to njen autoironični komentar na status 'slavnog čudovišta' koje bi svatko želio dodirnuti i posjedovati ili domišljat reklamni trik, manje je važno. Bilo joj je mnogo važnije da se njezina 'slava' po svemu razlikuje od ostalih parfema. Zato je po prvi put u parfumistici kreiran miris crnog soka koji se prilikom raspršivanja pretvara u prozirnu maglicu.

Fame nema ni uobičajenu 'piramidalnu' strukturu, nego počiva na suprotstavljenim mirisnim notama tamnog, senzualnog i svijetlog akorda. Naravno, najzanimljiviji je tamni akord jer sadrži tamjan čiji miris aludira na religijske obrede pročišćavanja prostora od zlih duhova. Još neobičniji sastojak je esencija inače otrovnog cvijeta Belladonne, koja je u našim krajevima poznata i kao halucinogena bunika. Bez straha, miris nije otrovan, nego opojan zahvaljujući esencijama meda, šafrana i marelice.

Toaletna voda sofisticiranog modnog brenda Balenciaga Florabotanica počiva na sasvim drugačijem parfemskom konceptu. Arhitektonska jednostavnost i hladni grafizam bočice krije romantičan cvjetni miris. No uskoro se počne razvijati njegova 'androgena', pomalo 'opasna' kompozicija satkana oko 'dekonstruiranog' mirisa ruže naglašenog metvicom i začinjenog vetiverom koji mu daje iznenađujući 'metalni prizvuk'.

Kako je prije dvije godine parfem Balenciaga Paris utjelovila francuska glumica i pjevačica Charlotte Gainsbourg, dizajner Nicolas Ghesquière želio je Florabotanicu približiti mlađoj publici pa je za njegovo zaštitno lice odabrao vampirsku ljepoticu i kontroverznu zavodnicu Kristen Stewart.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.