P&G nagrađuje
Osvojite 2 paketa Wellaflex-a, rokovnik i označivač stranica
„Jednostavno je biti posebna!" uz haljinu Hippy garden
Za kraj ovogodišnje kampanje P&G-a i dm-a ova dva partnera udružili su snage s modnim brendom Hippy garden te odlučili čak 10 djevojaka i žena tijekom studenog i u prvoj polovici prosinca nagraditi haljinom Hippy garden. Kao i svaki put do sada potrebno je kupiti P&G-ove proizvode u dm-u i prijaviti se za sudjelovanje u nagradnoj igri. Sretno!
Cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica - glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, predivnu TV-voditeljicu, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim brendom Hippy garden.
Osvojite 2 paketa Wellaflex-a, rokovnik i označivač stranica
P&G i portal eZadar nagrađuju čitateljice portala s dva paketa Wellaflex-a, te rokovnikom i označivačem stranica.
Kako biste upali u bubanj iz kojeg ćemo izvući dvije sretne dobitnice bit će dovoljno u polju "odgovor" u formularu na dnu stranice upisati "Jednostavno je biti posebna" i imati malo sreće prilikom izvlačenja.
Nagradna igra bit će aktivna do srijede 20. sudenog u 12 sati, nakon čega ćemo izvući dvoje dobitnika i njihova imena objaviti u članku u rubrici Lifestyle.
Nagrade stižu na kućnu adresu, stoga budite pažljivi kad je budete upisivali :)
Multibrend kampanja „Jednostavno je biti posebna!" kojom su tijekom godine P&G i dm darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način.
Čak deset haljina Hippy garden na dar
Svi koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy garden.
Đurđica Vorkapić, dizajnerica i osnivačica brenda Hippy garden uistinu je sretna što su je pozvali da bude dio ove kampanje i ove priče koja slavi žensku ljepotu: „P&G i dm brinu o kupcima, ženama, o tome kako se one osjećaju, izgledaju, a to je i moj poziv. Oni su, da tako kažem, zaduženi za brigu o kosi, u ovoj priči, a ja sam za njihovu odjeću. Zajedno činimo sjajnu kombinaciju. Svaka žena mora držati do sebe, ma što god to za svaku ponaosob značilo, ali treba se osjećati i izgledati dobro. Ako ja tome mogu pripomoći, dapače, uvijek ću se rado odazvati."
Prelijepa TV-voditeljica, prema mnogima najljepša Hrvatica, Mia Kovačić, zaštitno je lice ove kampanje, između ostalog i zato jer je uistinu posebna.
„Samo ime kampanje kaže „Jednostavno je biti posebna!", to bi svim ženama trebao biti moto jer smo uistinu sve posebne na neki svoj način. Kada su mi rekli da ćemo
za kraj godine organizirati i veliku završnu kampanju s Đurđicom, posebno sam se razveselila jer je poznajem godinama, nosim njene haljine i volim ženstvenost koju komunicira svojim dizajnom. Ovo je baš jedna ženska, moćna, posebna kombinacija", rekla je Mia Kovačić.
Uspješnošću kampanje zadovoljni su i njeni začetnici, stoga je u ime P&G-a svoje zadovoljstvo kampanjom izrazila Antonija Svirčić, marketing menadžerica u Procter&Gambleu rekavši:" Naša kampanja u suradnji s dm-om traje od početka ove godine i vrlo smo sretni što smo je organizirali. Raduje nas činjenica da žene
možemo dodatno razveseliti raznim nagradama koje smo im ove godine osigurali prilikom kupnje naših proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex i Head&Shoulders u dm-u, a vjerujemo da će i ova velika završna nagradna igra biti uspješna te da ćemo uz pomoć dizajnerice Đurđice Vorkapić razveseliti pripadnice ljepšeg spola."
Menadžerica asortimana u dm-u, gđa. Sabina Bengez Krok istaknula je kako dm uvijek rado nagrađuje vjerne kupce te dodala da je kampanja „Jednostavno je biti posebna!" uistinu bila dobra ideja jer je mnogo žena i djevojaka nagrađeno vrijednim darovima: „Zadovoljni smo činjenicom da su je žene prepoznale, iskoristile prigodu i sudjelovale u našim nagradnim igrama. Dosadašnjim sretnicama i sretnicima, naravno čestitamo, a za kraj godine priredili smo zbilja lijepe nagrade. dm i inače cijeni svoje kupce, pa je sudjelovanje u ovoj kampanji bilo i više no zadovoljstvo."
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.