Zelena ideja
Više od 70 ekoproizvođača traži pomoć marketinških stručnjaka
Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu pa su u potrazi za savjetima stručnjaka.
Više od 70 hrvatskih ekoloških proizvođača prijavilo se na natječaj Zelena ideja, čiji je cilj pomaganje proizvođačima u nastupu na tržištu besplatnim uslugama promocije koje će im pružati marketinški stručnjaci. Zelena ideja projekt je Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koji su podržali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.
Rok za prijave bio je 15. studenoga, a do tada se na natječaj prijavilo najviše ekoproizvođača sa zagrebačkog područja, njih 14. Iz Dalmacije je pristiglo 16 prijava, a 11 proizvođača je iz područja Slavonije. Gotovo polovina proizvođača koji su se prijavili bavi se proizvodnjom i preradom ekološkog voća i povrća (31 prijava), a znatan broj prijava odnosi se i na proizvodnju ekološkog vina i maslinova ulja, gdje prednjače dalmatinski proizvođači.
Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka. 'Naši proizvođači svjesni su da im nedostaje prepoznatljivost i isticanje u odnosu na konkurenciju te da promociju svojih proizvoda trebaju podići na višu razinu. Uz pomoć marketinških stručnjaka HURA-e vjerujem da će im se otvoriti novi kanali kojima mogu doprijeti do potencijalnih kupaca', istaknuo je Luka Duboković, direktor agencije BBDO Zagreb.
Nakon evaluacije prijava koju će napraviti stručni žiri, bit će izabrani ekološki proizvođači kojima će besplatnu marketinšku pomoć (poput osmišljavanja ambalaže ili web-stranice) pružiti neka od 16 agencija uključenih u projekt.
'Marketinške aktivnosti često prati loša reputacija usmjerenosti samo na novac i prodaju pod bilo koju cijenu - u ovom slučaju radi se o projektu od važnosti za društvo u cjelini i to s više aspekata - ne samo gospodarskog, već i izgradnje svijesti o važnosti i održivosti ekološke proizvodnje', napomenula je Martina Pavić, kreativna direktorica agencije Grey Zagreb.
Realizirani projekti bit će predstavljeni na izložbi u Zagrebu sredinom travnja te u sklopu festival Dani komunikacija i Weekend Media Festival.
U projekt Zelena ideja uključene su agencije Proximity Zagreb, Libra, Bruketa&Žinić OM, K&K Promotion, BBDO Zagreb, Grey Zagreb, SRT, Digitel&, Omega Media, TBWA Zagreb, TF marketing, Web Burza, Imago reklamna agencija, Studio Marketing JWT Zagreb, Gingernet i Status Grupa.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.