Lifestyle

Kozmetika

Njemačka: proučili ambalaže i iskoristivost kozmetičkog proizvoda

Njemačka: proučili ambalaže i iskoristivost kozmetičkog proizvoda

Potaknuta svima dobro poznatoj frustraciji koja se javlja kada pokušate istisnuti zadnju kap šampona ili nekog drugog kozmetičkog sredstva iz tube, njemačka agencija za zaštitu potrošača istražila je koja je ambalaža najbolja što se tiče iskoristivosti proizvoda.

Agencija za zaštitu potrošača u Hamburgu analizirala je 10 losiona za tijelo i otkrila je da su tube i bočice koje mogu stajati okrenute naopačke na svom zatvaraču najekonomičnije.

Prema rezultatima analize, do 25 posto nekih kozmetičkih proizvoda ostaje neiskorišteno u ambalaži nakon odlaganja.

Najgora ambalaža je ona koja ne može stajati na svom zatvaraču. Od testiranih proizvoda, tri su imala pumpice koje se također nisu pokazale savršenima što se tiče iskoristivosti proizvoda.

Pakiranja koja mogu stajati na svom zatvaraču zadržavaju najviše između pet i 16 posto proizvoda, što je relativno dobra iskoristivost.

Konzistencija losiona također ima ulogu u tome koliko će ga ostati u bočici ili tubi.

Ulje za tijelo u bočici s pumpicom pokazalo se bolje od gušćeg losiona za tijelo koje se zadržava na stjenkama ambalaže.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.